Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Aralık 4

Yeni neslin götü başı oynuyo..!!


Amcamlara baya bi aradan sonra dün gece gittim. Uzun zamandır görmediğim bir sürü akrabamı görme fırsatım oldu. Ve bişeyi farkettim arkadaş. Akrabalarımın çocuklarını yolda görsem tanımam lan. Sorsan akrabalarım.Bunda benim bi suçum olduğunu düşünmüyorum.Ben evden ayrı olarak büyüdüğüm için eğer bi suç varsa ebeveynlerimindir. Zaten hep öyle değilmidir. Çocuk bi kabahat işliyosa suç anne-babasında değilmidir.Bence öyledir.! Ayrıca akraba çocuğu dedik bağrımıza bastık. Çocuk dediğin gece uyur ulan.Gece yarısı hoplamaya programlı çocukmu olur.!! Bi de ağızlar pis. On yaşında velet ondan çıkarıyo ona sokuyo.Bundan giriyo şundan çıkıyo.Lan o kadarını ben yapamıyorum.Nasıl bi can var sende. Nolcak arkadaş kurtlar vadisi izleye izleye hepsi manyaklaştı:)) Çaktırmadan bi kaç tane patlattım zaten. Aaaaa ağlıyomuş lan bu falan yapıyoz bi de:)) Çocuğa yönelik şiddeti burdan kınıyorum:))

Kadriyem, boyu devrilmeyesiCem, gebermeyesiCem. iyiki varsın kız. iyiki hayatımdasın. Senin dışında herşey bi ters bi düz gidiyo. öyle bi dikiş şeklide vardı sanırım (bi ters bi yüzmüydü) konumuzla alakası olmadığından girmiycem. Her boku bildiğim için girerim istesem yani:) Dost var düşman var arkadaş. En azından Kadriyemle herşey yolunda gidiyo diye fazla dillendirmek istemiyorum aslında. Biri kem gözlerini dikecek üzerimize nazar edecek falan. Şu mübarek cuma gününe huzurla başladım huzurla devam etmek istiyorum.

Blogumu küçükken aldığım telli arabaya benzetmeye başladım. Yolda bulduğum her türlü süs eşyasını arabama takardım.Öyle bi zaman geldiki arabanın her yeri incik boncukla doldu.İğrenç bi hale geldi yani:) Tuttum kestim parçaladım arabayı. Blogun gidişatıda ona benziyo.Gezdiğim bloglarda gördüğüm her zabazingonun kodunu modunu buluyorum ve bloguma ekliyorum. Bakalım ne zaman boku çıkacakta blogu ortadan kaldırıcam ayrıca merak ediyorum.

Hastalıklarla boğuşurken giden ve bir daha da kendinden haber alamadığım Nar'ıma burdan tekrar geçmiş olsun diyorum. Nerdesin be olum her geçen gün artan domuz gribi ölümü haberlerinden hangisi sensin diye düşünmeye başladım.ve dün yoklamaya katılmayan rahatsız hatun.Seni de bulacam olum. Hepinizi bulacam..!!

2 yorum:

Cupy dedi ki...

Yeni nesil degişti be hacı.

Yigit dedi ki...

Bende onu diyorum be abi. Sıçıyım ben böyle değişen nesile.!