Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Aralık 25

Yeni binyıldan ne gördük ki yeni yıldan ne görücez.!


Evet abi. Günaydın öncelikle:) Son haftaların en önemli gündem maddesi olan yılbaşı hazırlıkları başladı. Ufaktan bi ağaç yapmışlar seviller. Babası masrafı yapmışta yapmış aga. Eve çam ağacımı dikmiş, ocağına incir ağacımı dikmiş anlamadık. Kolumsu bi masraf yapmış adam. Olan yapcak abicim. Ulan bahçem var ama hava yılbaşlarında soğuk oluyo ya. Soğuk havaları sevmiyorum abi. O yüzden yılbaşıyla ilgili planlarım var. İmza toplayıp yılbaşlarını Haziran ya da Temmuz ayına aldırmak istiyorum. Amma kıyak olur ha. Şöyle sere sere otursak aga. Yiğit takvimi diye bi takvim icat etsem aslında yılbaşını Temmuzun 15'ine denk getirsem. Ayların isimlerini de sevdiğim kadınların isimlerini versem falan. Düşünücem ben bi ara bunu.

Daha dün gibi aklımda abi 2000 senesine girişimiz. Sloganlar dehşet verici boyutlara ulaşmıştı. Hatta excelle ilgili bi olay vardı. Excel 1999'dan sonrasını yazamıycak 2000 yazamadığı için patlıycak bilgisayarlar çökçek falan. Altı üstü bi bilgisayar programı duygularına engel olamıyo ve kendi kendini imha ediyo. Böyle de onurlu bi program. Hee bişey olmadı tabi. Excel onursuz şerefsiz çıktı. Kendi kendini imha edemedi.

Bi de cam yazıları vardı aga. Hele bu yakın olanlar bilirler. Fatihten aksaray yeraltı çarşısına inmiştim. Yeraltı deyince hep aklıma mafya geliyo abi ya. Yeraltına indim diye anlatıp havalara giresim var. Bendeki bu mafya merakının kurtlar vadisi dizisiyle hiç alakası yok. Asla izlemem, izletmem.! Benim evime dişi kurtlar vadisi giremez arkadaş! Neyse konu dağılmasın abi. Bi vitrinde şöyle bi yazı görmüştüm. "Hoşgeldin Ya Milenyum" Yok deve lan. Ramazan ayında gördüğümüz sloganı adam almış milenyuma kapak yapmış:)) Ama içeri girdim ve içerdeki adamın samimi tavırlarından anladım ki adam gerçekten milenyumu istiyo. Öyle şevk var adamın içinde. Hanım doğum yapıyo deseler yok ben milenyumu karşılıyorum dicek. Öyle bi istekli yani.

He bunu niye anlatıyorum. Abicim ben yeni bin yıla girerken neler bekledim neler. Evler, arabalar, yatlar, katlar, aşklar falan filan.. Ulan hiçbiri olmadı. Hala kiradayım, bi audi arabam var taksitlerini ödüyom,yatım yok hala, katları siktiret dairem 1nci katta bile değil lan giriş katta oturuyom. 9 yıl geçti gerçi binyıldan bişey isteyince de bin yıl beklemek gerekiyosa biz ski tutmuşuz aga. Ona ömrüm yetmez. Artık olursa torunlar alacaklı olur. Yeni yıldan hiçbi skim beklemiyorum. O benden beklesin abi. Birilerinden bişey bekleyen değil, birilerinin bişeyler beklediği olmak lazım. Hediye alacaklar illaki onları bekliyorum yalan olmasın şimdi:)) E bizde eşşek değiliz canım aldık bişeyler. Yeni yıla sap sap gircek halimiz yok. Adı üstünde yeni yıl. Artık kime kısmet olur bakcaz:))

3 yorum:

myhoş dedi ki...

Avustralyada yılbaşları yaza geliyor malum,oraya da taşınabilirsin,kendi takvimini tüm dünyaya kabul ettirmeye uğraşmaktan daha zahmetsiz ne dersin :))
Veya yılbaşlarına gidip orada girersin,hatta uçakla yetişip burda bir daha girersin falan,iyi aksiyon olur zannımca :))

tamam tamam sustum :))

Yigit dedi ki...

yıla gir çık yap diyosun yani:))))))) girsemmiiiii girmesemmiiiii:)) Avustralya iyi fikir aslında he:)) ama kendi takvimimde de bi ölümsüzleşme var ki paha biçilemez:)))

voodoo dedi ki...

öncelikle abi kurtlar vadisini ben bile izliyorum yapma etme gözünü seviyim derin devleti konu alıyorlar mafya dizisi değil yemin ederim.

Sonralıkla the secret yapalım abi kesinlikle işe yarıyor. bugün ödev vardı hoca unutsun dedim unuttu kontrol etmeyi oh dedim :D

ayrıca yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu olsun yeni yeni yıl yeni yıl sizlere kutlu olsun !