Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Aralık 21

Yalanlarla dolanlarla, geçti ömür solanlarla, yıkılan duvarın altında kalanlarla..


Kadriyeyle çok yakın kaderlerimiz var. Şöyle ki; geçen gece Ewa'yla yemek yediğimi söylediğim için O'nunla hala görüşmüyoruz. Kadriye önceki gece bizimle birlikte olduğunu söylediği için bi kamyon ceza almış. Tam tersi yapsaydık diye düşünüyorum, yalan söyleyip ben çocuklarla birlikte maç izliyoduk deseydim, Kadriye'de bi kız arkadaşında kaldığı yalanını söyleseydi herşey normal seyrinde devam ediyor olacaktı. O'nun durumu biraz farklı gerçi. Tek başıma yaşıyor olduğum için haliyle anne babası yiyişiyoz sanıyo. Doğru söylemek en kötü alışkanlığımız olmuş oluyo haliyle. Harbiden ya sanane ulan sikiyim doğrusunu salla yalanı herkes mutlu olsun.

Hakkatten abi ya. Keşke yalancının önde gideni olsaydık da kimsenin kalbini kırmıyor olsaydık. Bi ara bi kız arkadaşım vardı. Berbat yemek yapıyodu. Yine böyle bigün yemek yapmıştı. Ama harbiden ömrümde yediğim en berbat yemekti. Harcadığı malzemeye yazık denecek kadar kötüydü abi. Bu ne lan kusucam şimdi dedim diye küsmüştü. Sonra konu büyümüş zırlamaya başlamıştı. Yok ben senin için uğraşıyorum ediyorum. Sen beğenmiyosun falan bi dünya laf. Derken bitti gitti zaten.. İnsanlar mutlu olmak için yalan sözler duymak istiyorlar abi. Hoşuma gitmeyen bir durumu söylemek yerine karşımdaki üzelecek diye saçma sapan hoşlanıyormuş gibi davranmak daha saçma değilmi, ve daha yıkıcı sonuçlar doğuruyo.

Bi yarışma vardı o geldi aklıma. Arkadaşlara birbirlerinin özelliklerini soruyolardı. Sonra bu verilen cevaplarla yarışma konusu olan kişinin kendi cevapları karşılaştırılıyo ve birbirlerini ne kadar tanıdıkları anlaşılıyodu falan. Eğer birbirlerine samimi davrandılarsa doğru çıkıyodu da ne hikmetse arkadaşlarının verdikleri cevaplarla kendi cevapları hiç tutmuyodu. Demek hep yalan dolan tanımışlar birbirlerini. Eee zaten bu kadar evlenme boşanmalardan da anlamak lazım aga. Evlenene kadar herkes birbirinin nerdeyse bokunu yiyo. Evlendikten sonra isyanlar başlıyo. Halbuki adam gibi tiksinince söylese, kızınca belli etse birbirlerini daha iyi tanımış olurlar ve gerçekten anlaşıp anlaşamayacaklarını anlarlar. Adam gibi karar verirler.

Ulan hiç üzerime vazife olmayan yerlere girdik yine. Neyse abi vatan hizmet bekler. Zaten kameralar sarmış dörtbir yanımı. Huzursuzluğun zirvesindeyim. Ben çalışıyım biraz. Görüşürüz sonra..
Nazan Öncel'i eklemekte fayda varmış evet:) Tşkler stuven. Bana yalanlar söyle, bakarsın iyi gelir..



Nazan Öncel 05 Zehirli Sarmaşık 7n Bitirdin 2006 - Funny videos are here

8 yorum:

voodoo dedi ki...

hemde nasıl haklısın be abi ! resmen içimi okudun ha !

voodoo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
stuven dedi ki...

nazan öncel in bi şarkısı geldi aklıma ''bana yalanlar söyle bakarsın iyi gelir...''

Yigit dedi ki...

@voodoo zorluyolar abi beni. Tşkler:)
@stuven hemen şu şarkıya bi bakıyım ben nasıl bişeymiş:))

voodoo dedi ki...

14 yaşımdan beri sonucu ne kadar vahim olursa olsun hep doğruyu söyledim. çünkü 14 yaşıma kadar hiç doğruyu söylememiştim. Ama baktımda herşey yalanmış yani o sahtelikten çıkınca gerçek dostların ve arkadaşların oluyor.

Yigit dedi ki...

Ama hala insanların yapısı değişmemiş be voodoo. Hala yalanla beslenmeyi adet edinmiş arkadaşlar var. Ama zaten onlara ihtiyacımız olacağını da sanmıyorum. Doğrularımızla sevsinler sevmiyorlarsa da defolsunlar gitsinler be abi..!!

voodoo dedi ki...

genelde de gidiyorlar abi yorma kafanı sen ((: bunlar olgunlaşamamış insanlar zamanla anlarlar abisi :D

Yigit dedi ki...

Tamam abi:)) Bi yanlışları olursa sana haber veririm:))))