Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Aralık 7

What men want


Kadınların ne istediği artık üç aşağı beş yukarı şekillendi. Hele yeni nesil kızların ne istediği gayet ortada. Artık dünya erkeklerin dünyası arkadaş. Az önce bi arkadaşım geldi işyerime oturduk laflıyoduk.Napıyon lan evlenmicen mi falan diye sordum. Çok içlendi ve "Kendim kadar namuslu bi kız bulsam evlenicem lan Yiğit" dedi. yaz bunu güzel laf dedim kendi kendime ve yazmaya karar verdim.
Erkekler ne ister diye bi yazı denk gelmişti bi ara internette gezerken. Kumandayı ver eline otursun .Ver yesin ört yatsın tarzı bişeydi. Hayır arkadaş öyle değil. Bi kaç maddeyle sıralamakta fayda var ki herkes götünden başından element uydurmasın..
Erkekler en başta sadakat ister. Birlikte gezerken gözü fıldır fıldır dolanan motor istemez.Etrafta bana kim bakıyo acaba diye bakınan kız arkadaş istemez.Kendini vitrin camlarında izleyerek yürüyen bi dünya kız tanıyorum.Bunu da istemez.
Erkekler anlaşılır konuşan kız ister.Ağzını eğe büke yumuşak ğ'lerle dolu konuşan kız arkadaş istemez.Ne o öyle ağzında bişey çeviriyomuş gibi konuşmak hiç anlamadım zaten.Hele şap şap sakız çiğneyerek konuşan kız hiç istemez.
Erkekler ne istediğini bilen kız ister.Bi gün herşey mükemmel gidiyo diye konuşurken ertesi gün noldu bize yaa diye zırlayan kız arkadaş istemez.
Erkekler tebessüm eden kız ister. Kahkahayı başbaşa kaldığında duymak ister.Kahkahayı patlattığında mekandaki herkesin bakışlarını çevirip baktığı kız arkadaş istemez.20 yıllık kaşarlara taş çıkartan kahkahalardan hoşlanmaz.
Erkekler kazandığı parayı başına kakıp senin paran benim param yapılmamasını ister.Çünkü eğer birlikteysek şirket kurmak için değil mutlu olmak içindir.Şirket ortağı gibi her ay sonu ben bu kadar getirdim sen bu kadar getirdin muhabbetlerinden hoşlanmaz.
Erkekler elbette kendine bakan kadın ister.Çünkü cinsel hayat olmazsa olmazdır bir erkek için.Evde görüştüğünde karşısında hayatın sillesini yemiş birini görmek istemez.Cıvıl cıvıl olmalıdır.Dertler yatana kadar paylaşılmalı ama yatakta dertler unutulmalıdır.Hani işe gelince dertlerinizi kapıda bırakın derler ya patronlar onun gibi bişey.
Erkekler evlenmek için şartlar konulduğunda bu şartların maddi şeyler olmamasını ister.Şu mobilya olmazsa olmaz, şu beyaz eşya olmazsa olmaz, şurda oturmazsak olmaz, şu gelinlik olmazsa olmaz yerine "sen ol yeter" duymak ister.
Bunlar Erkekler ne ister değil aslında Yiğit ne ister diye de düzeltilebilir.Bunları karşılayacak bir kız arkadaş elbette karşımıza çıkacak.
Erkekler internette ne ister? Hiçbişey istemez.Canınızın sağlığını ister.Dinleyin yeter:))

8 yorum:

Cupy dedi ki...

yiğitin istekleri beğenildi.

Yigit dedi ki...

Tşkler Cupy:))

Beyaz Büyü dedi ki...

hacı dur sen ben bu yazıya yorum değil ben bu yazıya yazıyla karşılık vericem (((:

Yigit dedi ki...

sabırsızlıkla bekliyorum.Gözüm blogunda olum..!!

Dark Butterfly dedi ki...

bir erkek;
ister,ister,ister....

peki bir kadının onu istemesi için
yapması gerekenleri bilir mi?-ister,istemez kiplemeleri dışında=) -

Yigit dedi ki...

Aslında bu isterlerin tamamı istekle olacak şeyler değil. Bunları istemeden yapacak birinin denk gelmesi konu.Zaten o zaman doğru kişi oluyor.

rahat-sız hatun dedi ki...

Zerdüşt'ün bir sözü vardı..

Erkek "istiyorum", Kadın "istiyor"

sanırım yeterli:p

Yigit dedi ki...

:))))) Yeterli yeterli.
"Bak,dünya mükemmel şimdi!"