Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Aralık 8

Uyumak güzeldir...İşyerinde uyumak daha da güzeldir...


İşlerin yokluğundan artık varya çalışıyor olduğumu unuttum ve uyumuş kalmışım işyerinde abi. Ama öyle böyle uyumak değil.Resmen masaya yatmış kalmışım:)))) Blogları okuyodum vakit geçsin diye. Bi tanesinde ismini hatırlamıyorum kalkar kalkmaz panikle kapatmışım exploreri falan:))) Bi müzik çalıyodu. Aslında böyle açılır açılmaz müzik çalan siteleri pek sevmem ama bunda ninni gibi böyle sadece müzik vardı.Yedi Karanfil'miydi neydi tam anlayamadım ama güzeldi be.

Uykular sevgiliyle birlikte uyumak dışında ikiye ayrılır bence. Sevgiliyle uyumak rakipsiz olduğu için onu bu kıyaslamanın içine sokmuyorum bile.Kıyaslamayı evde uyumak ve işyerinde uyumak arasında yapıyorum.İşyerinde uyumak acayip zevkli lan. Gerçi insanın biraz boynu tutuluyo ama olsun.O kadarına da katlanmak lazım. Mecburen katlanıyorum.Ama benim uykumdan daha önemlisi niye bu kadar işsizlik var arkadaş ya. Şimdi patron beni yakalamış olsa misal uyurken bana bişey demeye hakkı yok.İş vardı da benmi yapmadım arkadaş! Getir bana iş ben sana en babasını yapıyım.Bu işsizlik böyle gittiği sürece ben uyumaya devam ederim aga.Nedenleri değiştirmeden sonuçları değiştiremezsin..

Bu akşam Beşiktaş'ın maçı olduğu için her Beşiktaş maçı öncesi yaptığımız geleneksel totem uygulamamızı bu akşam da yapıcaz tabi ki.Unuturmuyum be arkadaş hiç. Başarılar benim gol atma özürlü takımım.Ne demişler "Fakirin tavuğu tek yumurtlar" Benim fakir takımım da 1 golden fazla atamıyo, bazen onu da atamıyo..Rastgele..
ve sen de hoşgeldin Medusa...

Hiç yorum yok: