Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Aralık 14

Simitçiyi vurmasınlar..


Acayip uykusuzum lan. Uykusuzluğumun en birinci nedeni Fatih Altaylı'nın programı. Tam böyle yatmadan önce zaplıyodum televizyonu bi baktım Altaylı'nın konuğu Cübbeli. Ulan dedim bi bakalım ne diyo. Sorular cevaplar Murat Bardakçıyla konuşmaları falan sürükleyici gidiyodu. E biraz daha biraz daha derken uykunun içine ettik tabi.Sonra da uyumam saat 3'ü falan buldu. Dikkatimi çeken şu Cübbeli'ye gelen soruların neredeyse %90'ı cinsel hayatla ilgili. Bi ara gözlerimi ovuşturdum dedim uykulu uykulu göremiyoz yoksa konuk Haydar Dümen'mi? Yoo bildiğimiz Cübbeli. Nedenmi böyle düşündüm. Buyur aga sen de bak:
-Niye erkeklere huri var da bize dalyan gibi delikanlılar yok ?
-Her cinsel ilişki sonrası gusül almam lazım mı?
-Masturbasyon günah mı?

Seviye düştükçe düşüyodu.Fatih Altaylı zaten işin taşşak geçmeden sorumlu devlet bakanı olarak elinden geleni yapıyodu.Kendi demesiyle 1000'ler 10000'ler tane gelen sorular içinde cinsel hayat dışında hiç soru seçmiyodu maşallah. Başka bi boku merak etmiyodu demekki. İyice zıvanadan çıkmışız aga.Burda bi polonyalı arkadaş var.Kulakları çınlayasıca.Onun lafı geldi aklıma.Diyoduki "aklı-fikri, dini-imanı fiki fiki".Özledim Ewa seni :))

Apar topar çıkmak zorunda kaldım sabah evden.Hemen kalkmasam işe geç kalıcam çünkü.Ulan dedim gidiyim yiyecek bişeyler alıyım.Eminönü Yeni Cami önünde simitçiler var. Bi de biraz içerde yeni simitsarayları falan açılmış onlar var. Simitsaraylarını oldum olası hiç sevemedim. Simitçilerin ekmeğiyle oynadıkları için sevmiyorum hiçbir simitsarayını. Koca koca dükkanlarda simit satılması yasaklansın arkadaş.Simiti seyyar satıcıdan olunca seviyorum. Seyyar satıcılık geçmişim var abicim. Bi tane simit alacaksan onu da seyyar satıcıdan almalısın.Ben simit sarayına gidiyim, sen simit sarayına git kim alcak lan bu simitçilerden simit.!!. Büyük sermaye sahipleri de para kazanmanın başka yollarını arasınlar. Bakkallar geberdi sıra şimdi simitçilerde mi?

Bi arkadaşım sigarayı bırakmış.Ama içmeyi değil hee.Almayı. Murat sana diyorum olum.Sıçarım böyle sigara bırakmayı. Sigarayı bırakan adam içmez. Abi varya canımızdan bezdirdi bizi. Ver bi sigara ver bi sigara daha. Ulan 1 ay oldu. Sponsor yaptı resmen bizi ya:))) Otlakçılardan hiç hoşlanmam. Askerde de vardı bitane böyle. Yüzünüze diyemiyorum. Ama adam olun olum yaa.!!

2 yorum:

ozzeinep dedi ki...

ben de denk geldim o programa ama sıkıldım kapattım, Ahmedinejad'dan filan konuşuyorlardı gece saat ilerledikçe konuşmanın seyri baya değişmiş anlaşılan:p

Yigit dedi ki...

Gece ilerleyince niyetler değişiyo demek ki:)))