Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Aralık 22

Sen bana değil kendine güvenmiyorsun be yavrum...


Bugün son bi haftanın en güzel günlerinden biri. Hem havanın açık olmasından hem de güne O'nun günaydınıyla başladığım için. İnsan yalnızlığa gelemiyo be abi. Hele bi de alışınca hiç duramıyo. Affedildik sonunda prenses tarafından. Ulan eskiden böyle şeylere takılıp kalmazdım ben. Çabucak unuturdum. Ama artık öyle olmuyo. Etkisi geçmek bilmiyo.

Sabah sabah çalan kapıyı açtığımda karşımda O'nu görünce inanılmaz mutlu oldum. Dilim tutuldu lan resmen. Meğer amma seviyomuşum:)) Bi çay yapta içek diyesim geldi. Hemen böyle evliymiş gibi havaya girmemden pek hoşlanmıyo aslında ama fazla kaptırıyorum kendimi elimde değil. Sahiplendiğim zaman çok dengesiz oluyorum. Fazla kıskancım sanırım. İstiyorum ki her gittiğimiz yerde yanımdan ayrılmasın. Kardeşim O da kıskanılmıcak gibi değil ki. Neyse ki aşırı güvenimle üstesinden geliyorum. Güven dediğim hem kendime hem O'na olan güven tabiki.

Konuştuk tabi haliyle çayımızı içerken. Neden bu kadar zamandır gelmedin, neden bu kadar üzdün ikimizi de diye sordum. Ve başladı anlatmaya. Kadriye başta olmak üzere, Ewa ve diğer arkadaşlarımla olan samimiyetimden rahatsız olduğunu söyledi. Kadriye benim hayatıma giren tüm kız arkadaşlarımın benden ayrılmasının en önde gelen nedenlerinden biri. Birlikte o kadar çok vakit geçiriyoruz ki hak vermiyor değilim. İzah etsem de bişey ifade etmiyor ve ayrılıyoruz bi çoğuyla. Ya O Ya Ben sorusu geldimi sinirlerim bozuluyor.

Bana güvenmiyorsun dedim. Sana güveniyorum ama O'na güvenmiyorum dedi hemen. Ulan herşey benim elimdeyken O'na güvenmemek neyin nesi. İçimden düşünmeye başladım. Aslında "Sen kendine güvenmiyorsun". demek istedim. Bi kızı kıskanmaya başladığım zaman genelde fazla güzel olduğundan benden başkasını sevebileceğini düşünürdüm eskiden. Ama insanlar aşık olduklarında güzellik çok arkada kalıyor. Belli bi yaştan sonra tabi. O'nun yaşının henüz 20 olmasına veriyorum bu düşüncelerini. Kaldı ki insan yaradılışı gereği aynı anda 2 farklı kişiyi sevemez. Birine verdiği ilgiyi diğerine de vermesi imkansız. Zaten belli bi yerden sonra saçmalamaya başlıyo ve yakayı ele veriyor. Kendimden biliyorum:)) 18-22 yaş arasında yaşadıklarımdan yola çıkarak buna kesinlikle eminim. Eğer sevdiğimle 22 yaşını atlatırsak sorunlarımızın çözüleceğini düşünüyorum. Ulan 2 senesi var daha. Zor ama imkansız değil:)

Ah be canım benim. Nolur biraz kendine güven. Bana güvenmeni geçtim artık, kendine güven kendine..

5 yorum:

voodoo dedi ki...

bunun kendine güvenle alakası yok abi. Dişi kuyruk diye başlayan yılların birikimi her defasında haklı çıkan bir atasözümüz bile var. Erkekğin iplerini salarsan diğer dişiye koşmaya başlar. Kız az bile yapıyor. Ki harbi güven olmuyor ben kendime güveniyorum ayy ben sevgilime de güveniyorum dedim bir yerden sonra herif boşluğumu fırsat bilip aldattı. Yok abi yemezler bir defalıkta o. O kız senin başını bıraksın sen de aldatırsın İzmire gittiğinde yaptığını hatırla derim.

Yigit dedi ki...

Belki de kendi kendimi temize çıkarmaya çalışıyorumdur. Ne biliyim abi ya. Haklısın galiba...

Cupy dedi ki...

Kendine güvenle alakası yok bu şeyin.

Yigit dedi ki...

O zaman bende bi bozukluk var arkadaş:))

voodoo dedi ki...

üzülme yiğit kimse senden kaideyi boz demiyor zaten (: ama hatunada bu kadar giydirme diye dedim (: