Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Aralık 8

Satışta yeteneksizim ama önemli olan kovulmaktı...


Günaydın abi. Tam iyileştim derken yine şifayı kaptım sanırım arkadaş.İnceden hışırtılar geliyo yine. Eve giren çıkan belli değilki anasını satıyım.! Böyle olunca tabi tekrar şifayı kapmak kaçınılmaz oluyo. Ve hastalanmaya meyil aldığım zaman farkettim ki konuları sonlandıramamak gibi bi problemle karşı karşıya geliyorum.Arkadaşlarla bişey konuşurken konu sıktığı zaman normalde konuyu değiştirmekte üstüme yok ama azcık bedenime virüs girsin konuyu değiştiremiyorum ve sohbetin ilerleyen bölümleri işkence haline geliyor. Ama karşı taraf bunu hissetmesin diye de sesimi çıkaramıyorum.Çünkü hissettirirsen kırılıyo güceniyo bilmem ne. Bi saat gönül alma faslı başlıyo. O daha çekilmez oluyo.

Konuyu kapatamama rahatsızlığımı ilk olarak bi alışveriş mağazasında çalışırken farketmiştim.Bi tür çeyiz eşyaları satan mağazaydı ve ben gelen müşterilerle ilgileniyodum.Kimine göre müşteri temsilcisiydim kimine göre satış elemanı:) İçeri gelen ve benim ilgilendiğim müşterilerle saatler süren muhabbete giriyor ve sonrasında bi bok satamadan yolcu ediyordum.Ama dertlerine kederlerine birazcık olsun ortak oluyodum. Satış elemanından çok dert babası pozisyonunda çalışıyo gibiydim. Bu durumdan memnun olmayan müdürümüz (adı geçmişken kulakların kopsun senin müdür kere.) beni çağırmış "Yiğit, satış konusunda yetenekli olduğunu düşünmüştüm, fakat yanılmışım.Saatlerce insanları gezdiriyor ve bişey satamıyorsun" demişti. Halbuki ben orda altyapıyı kuruyor belki de ilerde kovsan da gitmeyecek müşteri ordusu oluşturuyordum.Ama anlıycak kafa lazım arkadaş. Çük kadar beyni içeri giren müşteriye ellerini ovuşturmaktan başka bişey bilmeyen müdür bunu nerden bilecekti ki.. Sen kaybettin olum. Gerçi iyiki de kovulmuşum.Aslında kovulmadan önce bi güzel ağzını burnunu dağıtmak isterdim ama fırsatım olmadı.Notlarım arasına alıyorum olum seni.Seni de bulacam skimin müdürü..!!(içimdeki tyler durden uyandı olum bittin sen.!! ) Şimdiki işimden son derece memnunum.En azından saat 9-10'lara kadar işte bekleyip arkadaşlarımı rüyamda görmek zorunda kalmıyorum.Harbiden yaa iyiki de kovulmuşum:))

Bi de abi yeni bişey daha oldu. Her söylenen lafa "Aynen" demeye başladım. Utanmasam nasılsın dediklerinde bile "Aynen" dicem.Nerden duydum lan ben bu lafı. Hangi bünye bana bulaştırdı. Yoksa bu da mı hastalığın bir parçası. Domuz gribi hastalığın belirtileri arasında "Hasta her boka aynen demeye başlar" diye bi madde varmıydı?

-Bu işe acilen bi çare bulmalısın Yiğit.
-Aynen...

Unutmadan Dwarfwaves, Oğulcan Yazıcı, Dark Butterfly, Nilgun Nojadehi, Ozzeinep, Khaos, Morkedi hepiniz hoşgeldiniz.

3 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

ama durmadan hasta oluosun bende durmadan geçmiş olsun cancazım diorum. benimde dünden beri beynim zonkluyo sanırım bende hasta olucam.aynı anda hasta oluoruz hep lan!

bide tyler ol lan nolır.tyler gibin bi arkadaşa hasretim ben :/. bi de marla nın fotosunu çaldığımı belirtip yorumu noktalıyorum.

sağlıcaklan.lütfen.

Yigit dedi ki...

tyler'ın tyler olduğunu sayende öğrenmiş biri olarak marla senin köpeğin olsun diyorum. Bu msn zıkkımından bulaşıyo olmasın lan bu domuz gribi? olur olur yani:) Ayağını denk al seyyar yazıcılara açma kapını:)))

jolomtukuru dedi ki...

nilgün nojedehi'den de hoşbulduk o zaman:) eski müdürün gerçektende tuhafmış. müşterilerin bağ kurmasına aracı olabilecek bir temsilciyi kaçırmış diyebilirim