Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Aralık 19

Sana ihtiyacım var ama şimdi değil..


Günaydın. O'nunla tartışmamızın ikinci günü sabahı bugün. Özledim hem de eşek gibi özledim ama çaktırmamaya çalışıyorum. Aramadım da.Ama dönüp dönüp telefona bakıyorum. Belki aramış etmiş ya da mesaj göndermiştir diye.Tik oldu lan resmen:)) Sigara tiryakilerinin sigarayı bırakması gibi bişey aşık olup ayrı kalmak. Sigarayı bırakan adama sigara ikram ettiğinde kasıla kasıla "bıraktım olum ben, tam 4 yıl 3 ay 5 saat'tir içmiyorum" demesi gibi. Sigarayı bırakmış değil ara vermiştir çoğu farkında bile değildir. Aşk sigaradan daha tehlikeli bence. Saçlarını beyazlatıyo lan adamın. 24 yaşımda ilk beyaz saçımla tanıştım aşk sayesinde. Ayrı kaldığında seviyorsan bu detaylara dakikalarda ekleniyor.

-Ne kadar zaman oldu ayrılalı?
-Unuttum olum ben O'nu.Tam 2 yıl 4 ay 5 saat 17 dk'dır görüşmüyoruz. gibi:)

İşte bunları düşünürken az önce bi mesaj aldım O'ndan. Kısa ve öz."Seni seviyorum" yazmış. Okurken seviniyim mi üzüleyim mi karar veremedim. Seviyordun da neden görüşmedik.Merak ediyor insan.Tabi merakıma engel olamadım aradım. Çok sazanım ben harbiden:) Aşkın bi kuralı da sazan olmak belki de.Neyse işte. Aradım neden görüşmedik 2 gündür diye. Küçükhanımın baaaazı sorunları varmış ve çözmesi gerekiyomuş. Tepem attı abi. Nasıl yani ya. Sorunların olduğunda yanından olmayacaksam sokayım ben böyle aşka da ilişkiye de. Aşk mutlulukta birliktelik dertte kederde görüşmemek mi? Sorunlarını çözmekte bana ihtiyacı olmayan birine nasıl ihtiyacım olabilir.Beni sadece mutluluğunda görmek isteyen bi kıza nasıl aşık kalabilirim. Bu sorularla doldu taştı beynim. Sordum da zaten.

-Biz sadece mutlu günlerimizde mi görüşeceğiz?
-Hayır tabiki, ama sana kızmıştım...

Şimdi biraz işlerim var deyip kapattım telefonu. Ama inan bana abi acayip moralim bozuldu. Şimdi düşünüyorum da kesinlikle biz birbirimize aşık değiliz. En azından onun yaşadığının aşk olduğunu sanmıyorum.Ama vazgeçemiyorum da. Lan sıçıyım ben böyle ilişkiye. Aklıma arabesk şarkılar geliyosa aşıkmıydım.? Beyaz saçta eklendi kafaya. Ulan noluyo bana yaa:))))))))

müzik - ozcan deniz - kalp yarasi | izlesene.com

12 yorum:

voodoo dedi ki...

o kesin Eva olayına kafayı takmış abi o yüzden triplere girmiş senden bir adım beklemiş sende çok afedersin dallama gibi kızdan özür beklemişsin adım atmayınca kız ben adımımı d atarım tribimi de çakarım hesabı sana öyle demiş.

Bence kesinlikle kız yanlış anlamadan kaynaklanan Eva olayına bozuk Xd

Yigit dedi ki...

Burdan çıkan ana fikir benim dallama olduğum yani:)) sağol be:)) Ewa'da yanlış anlaşılmıcak gibi değil haklısın:) Tşkler..

voodoo dedi ki...

yok yanlışş anladın.:S
Hani erkekler biraz tek taraflı bakarlar olaya kasteddiğim oydu yani bir kız 8 açıdan bakarken erkek hep kendi tarafından tek bakış açısıyla bakar o yüzden kadınlar anlaşılmaz gelir.


Ve Benim sevgilim bir kadınla yemeğe çıkcak bu hele yabancı bir hatun olcak benim aklıma ilk gelen şey kesin götürmüştür. Sevgilim değil kız götürmüştür.

Ve eğer sevgilin sana güvenmiyorsa geri dönmezdi emin ol (:

Yigit dedi ki...

Ama ben O'nu çağırmıştım be abi. Ewa burda yemeğe gidelim diye. Neyse affetcez artık mecbur. Zaten içime dert olur abi. Terkeden değil terkedilen olmak tercihimdir her zaman:))

voodoo dedi ki...

Bence o kesin denedi abi ben olmasam gider miydin diye sende saf gibi gitmişsin gerçi dürüstlük yapıp söylemişsin hatun da bir garip arkadaş illa istiyor ki arkasından iş çevir xd

Affet tabi be abi. Sevaptır(:

Bir de manyak mısın terkedilen olmak istiyorsun :d

Yigit dedi ki...

Terkedilen olmak biraz da hakkı geçer diye korkuyor olacağımdan. Acı çekecek benim yüzümden, üzülecek ağlıycak falan. Nihayetinde kul hakkı var abi işin içinde. Borçlu olacağıma alacaklı olayım:)))

voodoo dedi ki...

bu ne açıkgözlülük bu ne çakallık arkadaş hayret ettim (:

Yigit dedi ki...

önce dallama, sonra açgözlü hemen ardından çakal. Sırada ne var baldıran zehiri mi?:)))))))

voodoo dedi ki...

Ya ama sende bir erkeksin sonuçta erkek milleti değil mi hepsi aynı cümlesine cümlelerinden dolayı seni de sokuyorum. Kız milleti değilmiyiz hepimiz aynıyız (: acaba farklı olanımız kimler ?

Yigit dedi ki...

Tamam pes. Hepimiz aynıyız:))) Haklısın vesselam:))

stuven dedi ki...

biriyle birlikte olmak demek onun özel hayatı yok demek değildir. kendiyle baş başa kalmak istemiş. kafasına takılan konuyu sindirmiş ve bi karar vermiş yani sana ''seni seviyorum'' demiş. hiçbir kadın güvenmediği erkeğe öyle kolay kolay seni seviyorum demez.

Yigit dedi ki...

Umarım O'da senin gibi düşünerek söylemiştir bunu.Teşekkürler...