Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Aralık 1

Paranın ne önemi var mühim olan basına yakalanmayalım..


Bu hani karşı handa işe başlayan kız vardı ya aga. Aha ben onun yanına gittim sabah sabah. Aslında kız işe başlamamış iş başvurusunda bulunmuş.İş başvurusu yaptığı adamda samimi olduğum bi abimiz zaten. Bu kız işe alınacak arkadaş dedim vurdum masaya. Adam şaşırdı tabi böyle bi tepki beklemiyodu. Ama gönül işi arkadaş bu. Aşık olmaya meyillendiğim zaman 3500 romeo gücünde oluyorum.!! Çok çabuk aşık oluyomuyum nedir anlamadım. Şıpşevdi sakızı vardı bi ara o geldi aklıma. Bi ara falım sakızının fallarını toplama manyaklığı içersindeydim.Ama çok şükür atlattım geçti.Her cebimden bi falım sakızı poşeti çıkıyodu.Hışır hışırdı tüm ceplerim.

Bu yeni bı kız var ceynur diye.Güzelmi çirkinmi henüz karar veremedim ama yağmur diye bi şarkısı var çok hoşuma gitti. Karşılaştığımız ilk mekanda kendisini tebrik edicem. Malum zenginliğim gereği her akşam farklı bi mekanda takılmam icap ediyo. İllaki bi yerde denk geliriz. Zaten isviçre ziyaretimdeki kırmızı halıyla karşılanmam ve ülkeme geri dönüşümde toprağı öperken patlayan flaşhlar sonrasında iyice havaya girdim yine. İnan bana huzur içinde çıkıyım bi sokağa halka karışıyım. yok be abi.Huzurum kalmadı.Keşke bu kadar popüler olmasaydım, keşke bu kadar meşhur olmasaydım.Yerin dibine girsin serveti be..!!

Hiç yorum yok: