Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Aralık 5

Niye gönlüm olmuyo lan benim..!!


Güzel gözlerine beni de götür.. Dün akşam evde film izlerken aha bi baktım bizim scarlett. Bi dönem birlikte olduğumuz ama sonradan ailelerimizin engel olduğu ve ayrılmak zorunda kaldığımız scarlett. Bi baktım filmde oynuyo. Ulan dedim hangi ara artist oldunda gittin filmde oynadın. Anılarımı depreştirdin be scarlett. Hastayım lan sana:))

"Ceviz oynamaya mı geldin" diye bi türk filmi vardı. Çok acıklıydı lan.Duygularıma engel olamadım ağladım ağladım.Gözyaşlarım sel olup aktı gitti. 15 yaşında bi çocukla bi kızı evlendiriyolar.Çocuktan ana babası bi torun istiyo.Ama bizim veletin aklı fikri cevizlerle oyun oynamakta tabi:)) Sonra bu çocuk askere falan gidiyo.Kız bunu bekliyo.Çocuk askerden geliyo eve giriyo odaya geçiyolar birlikte çocuk odanın kapısını açıp cevizleri dışarı atıyo falan.18 ay o kadar erkekle bi arada kalınca tabi cevizin aslında mecazi anlamdan kullanıldığını anlıyo yani. Çok acıklıydı çooook.Bi de yanık bi türküsü var ki ben türküleri zaten seven biriyim onu da buraya koymadan edemiycim arkadaş.

Ben askere giderken beni niye yolcu etmedi lan babam.Ordaki çocuğun babası ne güzel el sallıyodu.Hep varya böyle ayrıntılara takılıyom ama haksızmıyım be abi.! Bi dahaki sefere artık kısmetse:))

İşte bu filmi izledikten sonra aklıma geldi Scarlett zaten.Bana geldiğinde daha 15 yaşındaydı.Birlikte odamızda ceviz oynardık.Ah be Scarlett ahh.Yaktın ulan beni akşam akşam..!!

Totem bi halta yaramadı bu arada bi diyerbekiri yenemedik be tüüüü sizin kalıbınıza:)))








müzik - ceviz oynamaya geldim izlesene.com

Hiç yorum yok: