Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Aralık 14

Mim ne olum ya:)))


Aha bu Cupy olacak boyu devrilesice bana bi mim diye bişey deyivermiş.Bim market geldi hemen aklıma lan:)) Agacım biz öyle blog dilinden fazla anlayan biri değiliz. Bi gün can sıkıntısıyla başladık bu olaya. Ne üyelik kurallarını okuduk ne de blog sözlüğünü. Bana öyle bişey pas ederken ne olduğunu da açıklarsan iyi olur. Yoksa geberdürüm..!!

En sevdiğim 5 yer:

1-Polat Champions Bar & Restaurant (Böyle canlı kanlı bi yer.Bilardosu, langırtı ve Lig Tv'si ile gidince keyifle vakit geçiriyoruz)

2-Süpermarketler (Hangisi olduğu hiç önemli değil büyük marketleri çok seviyorum. Gez gez bıkmam. Özellikle yapı marketler favorim)

3-Fatih Çarşamba Pazarı (Semtim olması dolayısıyla her çarşamba olmazsa olmazımdır. Alırım Kadriyemi koluma alışverişimi yapar gelirim)

4-Beşiktaş Dolmabahçe caddesinden Tarabya caddesine kadar tüm sahil şeridi. (Park et arabanı Kabataş'ta yürü gücün yettiği yere kadar)

5-Tabiki Çanakkale. (Yerim,yurdum,vatanım,ocağım)

Başka bi diyeceğim yoktur. İlk aklıma gelenler bunlar. Ama işin özü sevdiğin yanında olsun da mekanın ne önemi var?:))

2 yorum:

stuven dedi ki...

bloggerda ne çok fatih li varmış. gün geçtikçe artıyoruz:)

Yigit dedi ki...

Fatihli olsun çamurdan olsun be:)))