Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Aralık 27

Liechtenstein'da yaşıyo olsaydık bu kadar zor olmazdı seni bulmak..


İnsan sabah uyanınca yanında birini görmek istiyo be. Alışmış kudurmuştan beterdir aga. E tabi ne kadar yanında görmek istediği ise kişiden kişiye değişir. Uyanınca her zaman gördüğün arkadaşlarını görmek pekte çekici gelmiyo adama. Çünkü arkadaşlarınla yapabileceklerin sınırlı.Murat, Kadriye ve Sevil sabah geldiler evime. Kadriyeye dün gördüğüm kızdan bahsetmiş ve fikrini almıştım. Sarıböceğim kıçıyla gülmüş ve "Lan yiğit iyice delirdin sen, hiç olacak işmi köy yerimi lan burası" demiş Ben ise "Haklısın kızım ama gönlüm dinlemiyo napıyım" demiştim. Tekrar söliyim aklıma gelmişken. Çok seviyorum Kadriye seni.. Toparlanıp kahvaltı yapmak için çıktık abi. Kahvaltı yapmak için en uygun yer yine eminönü sahil geldi. Hem kahvaltımızı yaparız hem de dünkü hatunu belki görürüm diye niyetlendim:) Böyle de saçma huylarım var abi. Ama inan bana yerimde sen olsan gece orda yatardın lan.

Neyse işte abi gittik yedik içtik. Ama tabi bizim hatundan iz yok. Oturduğu yere gittim. Hani dedim belki bana bi not bırakmıştır. Aaa! Evet bi not vardı. Hemde yağan yağmurdan yere yapışmıştı. Belki de biri üzerine oturmuş ütülemişti. Ama önemli olan orada yapışmış bi notun olmasıydı. Hemen heyecanla nota sarıldım. Açtım okudum. Notta şu yazıyodu. "2 ekmek, 1 kg domates, süt, peynir" Nasıl not lan bu dedim kendi kendime. Sonra anladım ki bu evli bir adamın karısından aldığı sipariş listesi. Hani kız bırakmış olsa altına bi de adres bırakırdı dimi? Hani bunları al gel gibilerinden:)) Yani notun hatunla uzaktan yakından alakası yoktu. Ekildiğimi anlamıştım.:)) Kadriye haklı çıkmıştı. Gittim söyledim mutlu olsun sarı böceğim diye. Bişey demedi kuzum. Teselli etti sadece. Saçlarımı okşayıp "gelir annesi gelir" diye zırvaladı. Ama bulacam seni güzel gülüşlü. Mutlaka bulacam..!!

Koskoca istanbul be abi. Kimbilir nerdedir. Belki istanbulda bile değildir. Gireni çıkanı belli değilki anasını sattımın memleketinin. Çocuklardan ayrıldım ve yürümeye başladım sahilde. İnsan önüne çıkan fırsatları her zaman değerlendirmeli abi. Hayat insana 2nci fırsatı vermiyor çoğu zaman. Dün ne güzel karşı karşıya gelmişsin git konuşsana lan öküz. Koca istanbulda nerde bulcan şimdi.

Lichenstein nerden geldi aklıma biliyon mu? Sabah sabah yolda yürürken Lichenstein'li gördüm desem inanırmısın? Ben olsam inanmam. Ne işi var Lichenstein'lının sabah sabah burda. Zaten adamın alnında yazmıyoki. Dur söliyim abicim. Nüfusu 35.000 falan bu ülkenin. Orda birini bulmak istesen toplarsın bi stadyuma tek tek yüzlere bakıp tespit etmen en fazla 3-4 saatini alır. İstanbulda bunu yapmak istesen ömrün yetmez be. O halde ben en yakın zamanda Lichenstein'e yerleşmeli ve hayatıma orda devam etmeliyim. Aynı kişiyle karşı karşıya gelme ihtimalin çok yüksek. Hem anne babama da yakın. Bu konuyu aileme açmalıyım. Bakalım ne dicekler:)

Biraz daha düşündüm sonra. Dişleri o kadar da güzel değildi lan. Sanki çarpıktı biraz. Güzel gülmüyodu da lan sanki. Gözlerde şaş beşti. Hem öyle dik dik bakıyodu. Kafadan sakattı sanırım. İyi oldu gelmediği.:)))

Bi konuya açıklık getirmekte fayda var abi. Terkedilmek zordur evet ama terketmenin verdiği yıkıcı sorumluluk kadar acı vermediğinden terketmek kadar zor değildir. Bence yani. O yüzden çabuk atlabiliyorum.. ve unutmadan Agnes,Gereksiz Alim, sekeral,Lolla,Calypso Nerry ve Roxeline hoşgeldiniz..

2 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

oh iyi olmuş lan umarım bulamazsın o kızı.. ya da bi kaç gün sonra yanında sevgilisiyle görürsün inşallah.. küstüm olum sana.. bu sana yazdığım son yorumdur !! belki sen alayına isyan modundan çıkınca tekrar yorum yazmaya başlayabilirim..

Yigit dedi ki...

Alırım her kokuyu alırım.!!Anlamıştım abicim zaten. Geçen gün dedim zati bişeye kızmışsın sen diye. Alayına isyan modunda falan değilim be Beyaz Büyü'm. Sen benim ilk blog arkadaşlarımdansın. Seni farkında olmadan kırdıysam üzgünüm. Sen bana küstüysen ben sana daha baba küstüm olum.!!