Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Aralık 17

Konuştu bir şeyler söyledi beklediğim sözler bunlar değil, Yüzüme baktı gözlerime ama senin gibi değil...

Dün gece hiç tanımadığım bir hatuna sırf sana benziyor diyeee usulcaaa sokulup, "Her zaman gelirmisiniz buraya, ben ilk kez geliyorum, acemilik dönemimde yanımda olurmusun?" dedim. Demesem iyiydi ama tutamadım kendimi. Genellemelerden nefret ediyorum ama hepimiz aynıyız evet. Sadece bi anlık boşluğuma geldi. Normalde böyle gaza gelmezdim ama nasıl bi ruh haliyle geldiysem artık. 4 gündür görüşmüyoruz bizimkiyle sanırım ondan olsa gerek. Ya O'nun işi oluyo ya benim. Bunun etkisi oldu büyük ihtimalle:)) Ulan gitmişiz memleketin en aval kızını bulmuşuz. Tek başıma otursam daha iyiydi. Okuldan bi başladı anlatmaya, sanki ben O'nun velisiyim de ona notlarını sordum. 550 km yol teptikten sonra okul hatıraları dinlemek, benim O'na askerlik anılarımı anlatmam gibi bişeydi. Dinlemek istemiyorum ama bi kere bulaştık çıkamıyoruz içinden. Tamam çabuk kaynaşıyorum, çabuk güven veren biriyim ama bu kadarına gerek yoktu be yavrucum:))
Bu gelişmeler olurken zart diye mesaj geldi telefona."Beni gerçekten seviyormusun?". Ulan böyle bi zamanlama olamazdı arkadaş yaa.Beni aldı yerin dibine soktu çıkardı resmen.Yok yok çıkarmadı yerin dibine soktu bıraktı.Daha 5 dk geçmedi bi mesaj daha "Hayatından çıksam gerçekten üzülürmüsün?" yazmış bu seferde. Ulan bi sıkıntı girdi içime. Sanki basılmış gibi bi ruh haline girdim. Ama hemen çıktım:)) Çok temiz kalpli bi sevdiğim olduğunu o an bi kere daha anladım. Yanımda olsa bu kadar isabet ederdi bu laflar. Yaptığımdan acayip pişman oldum abi. Sanki aynı mekandaymış gibi gönderdiği bu mesajlar zamanlama olarak bu kadar iyi gönderilemezdi. Kadınların 6ncı hissinin kuvvetli olduğunu biliyodum ama bu kadarı da artık pes dedirtti be arkadaş. Konuştuğum kıza "tamam sen kapat ben seni ararım" deyip hemen mekanı terk ettim tabi. (Düşün artık o kadar etkisinde kalmışım ki mesajların kızla telefonla konuşuyorum saıyorum.) Zaten yol yorgunu halimle ne işim var olum benim burda diyorum kendi kendime. Git bi yat dinlen dimi arkadaş yaa.! Hemen aradım bizimkini. Gecenin karanlığı çökünce acayip bunalıma giriyo kızlar:) Teselli ettim. İş hayatının zorluklarından falan bahsettim:)) Harbiden seviyorum nefesini ensemde hissettiren kızları. Afferin kızım böyle ol canımı ye.!! Seviyosan sahip çıkacaksın aga. Götü 5 metre yukarda olmayacak.! Güzel olmak aptal olmayı gerektirmiyo..
Bi de mekan çıkışında bi kaç arkadaşa denk geldim. İçeri girerken "vay şenol abi hayırlı işler" diye selam veriyolar. Devamlı buranın adamıyız izlenimi vermenin en kolay yolu:)) Ama içkili mekanlara girerken hayırlı işler diyenleri hiç anlamıyorum. Ne hayırlı işleri be arkadaş adam içki satıyo bunun hayırlısımı olur. Camiye girip şeytanınız bol olsun diyomusunuz? tabiki demiyosunuz. O yüzden lütfen rica ediyorum meyhaneye girip çıkarken hayırlı işler demeyin..!! Hangi mekanda nasıl hareket edilir tek tek öğretcekmiyiz arkadaş..!!
Leoparik Hatun.,MOMOL,lunelyyn, Hayalet ve Ayşa sizler de hoşgeldiniz..

5 yorum:

voodoo dedi ki...

bende sevgilimi parfümünden tanıyordum.

böyle gittiği yolları falan biliyordum. ''Ya var ya burdan geçmiş hatta 1 saat falan olmuş biliyorum bak hiç haber vermiyor görüyor musun ?'' dediğim çok olmuştur ve sevgilim tüm ilişkimiz boyunca bir daha parfüm sıkmamıştır taaa ki terkedeceği güne kadar zaten siz hepiniz aynı yerden yakalanıyorsunuz ilişki boyunca tarzan gibi olan herif bir anda kendine bakmaya başladı mı bir kaç değişiklik yaptı mı anla ki başka bir dişi bulmuş.

lunelyyn dedi ki...

hoş bulduk sende hoşgeldin :):)
feminist yaklaşım yapmak istiyorum bu yazıya fakat sen zaten pek çok şeyi sölemilemişsin söz kalmamış yoksa sendemi feministsin :P:P

Yigit dedi ki...

:)))))) Takdiri kamuoyuna bırakıyorum:))

stuven dedi ki...

mesajla gelen sorular müthiş tuzak sorular ahahhh işin zor:)

merak ettim şimdi arkadaşının blogu var mı diye:) varsa senin için ne yazıyor diye:)

Yigit dedi ki...

Harbiden bak ya O da benim gibi biyerlere yazıyosa:))) Eğer olurda denk gelirsen bi zahmet haber ver:)))