Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Aralık 13

Kol-Su-Elektrik...


Kafam karman çorman abi. Sabah sabah faturam gelmiş onları getirdiler.Bi pazar sabahı huzur dolu kahvalatı keyfimiz olacaktı.Onunda içine ettiler arkadaş.! Doğalgaz gelmiş kol gibi.Ulan daha kış gelmeden 360 lira faturamı olur. Bunun kirası var, Elektriği var, suyu var, interneti var. Ulan böyle dertler evlenince olmuyomuydu.Ben niye erkenden başladım bu dertlere.! Ödediğimiz vergiler bize yol su elektrik olarak dönecek dedikleri bumuydu lan. Benimkiler yol-su olarak değil, kol-su olarak hatta kolumsu olarak dönüyo.Ben o dönüşlerin faturayla olacağını düşünmemiştim.Tam böyle aşk hayatım düzene giriyoken böyle maddi dertlerle kafamı meşgul etmemeliydim arkadaş.Düşündüm. Devlet böyle sevipte kavuşamayanlar diye bi fon ayarlasa. Aşık çiftlere belli aylıklar bağlasa. aile içi şiddet uygulayanlardan, birbirini boynuzlayanlardan vergi alıp gül gibi geçinenlere verse. Ama bunu şu 15 gün içinde yapsa..Ya da biri bana borç verse bu ay. Ulan baba. İyisin hoşssun da bizi düşürdüğün hale bak.! Sanki varya kombiyi babam geldi açtı:))

Böyle parayla pulla ilgili mevzular girince kafama başladım sörfe abi. Ha orasıydı ha burasıydı derken bi baktım bizim azeri kardeşlerimiz bi rap parça yapmışlar.Adı da "PUL". Rap'in ortak bi dili var sanırım. Anladığım tek yer şarkıda "Cepte varsa pul" kısmı. Geri kalanından hiçbi bok anlamadım.Ama yine de hoşuma gitti. Hoşuma gittiği için de paylaşıyorum aga.Kabul edenler? Etmeyenler? Kabul edilmiştir..
nihalette, voodoo a.w. ve myhoş sizlerde hoşgeldiniz.




6 yorum:

voodoo dedi ki...

bizimde sular kesik sabahtan beri arıza varmış 5te gelir diyo alo su arıza. sorun şu ki su kesintisinden sonra su gelince sayacın frekansı saniyede 5ten saniyede 15e çıkıyor. Devlet ne bok yiyosa artık fazla fazla ödüyoruz. Yalnız sende naptın kombiyi abi 360 nedir yani ben bile hergün duş almama rağmen bir günde o kadar çok fatura geldiğini hatırlamıyorum xd

Beyaz Büyü dedi ki...

geçmiş olsun yeğen bana hemen hesap numaranı ver gerisine karışma (((: hadi iyisin iyisiin..

Yigit dedi ki...

@voodoo valla sayacın frekansının saniyede 5'ten saniyede 15'e çıkmasını tespit etmen dikkatimi çekti.Valla bravo:))) Kombiye bişey yapmadım be abi. Maşallah horhor hamamı gibi gelen duş almadan gitmiyo, bi de geceleri ben açık bırakıyom kombiyi ondan olsa gerek..

Yigit dedi ki...

@Beyaz Büyü iyi olan sensin be aga:)) Söylemen yeter. Gerekirse böbreğimi satar bulurum parayı. Borç Yiğit'in kamçısıdır.!!

voodoo dedi ki...

sayısal öğrencisiyim olsun o kadar tespitim(((: sizin ev nasıl bir ev abi bu kadar çok gelen gidenin olması şüphe verici öldürüp yıkayıp gömüomusun napıosun :|

Yigit dedi ki...

Abi ne alakası var:)))) Bilmeyen biri duysa görse başımız belaya gircek:)) Sayısal düşün biraz be voodoo, benim doğalgaz sayacım saniyede 25 dönüyo mesela:))