Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Aralık 4

Kendimi keşfediyorum.:)))


Aga bugün cuma olması münasebetiyle (bu münasebet lafı bende acayip şeyler çağrıştırıyo.Alt belleğime tükürim) malum namaza gittim abi.Yolum üstünde tahtakale var tabi.Eminönü'nü bilenler bilir, bilmeyenlerde bilenlerden öğrensin bi zahmet.

Takıntılı bi yapım olduğunu biliyodum da bu kadarına ben bile pes dedim abi. Tahtakale'de böyle pazarlardaki gibi brandalar geriyo bazı yerlerde esnaflar.Bunlardan bi tanesi yere doğru baya bi düşmüş böyle bel hizasında duruyo.Ordan geçen herkeste alıyo biraz kaldırıyo üstünden geçiyo. Bende arkadan sıramı beklerken gözüme kestirdim ipi. Neresinden tutsamda kaldırsam, kirli yeri üstüme gelmesin (milyon dolar vermişim üstbaş almışım ziyan olmasın mantığıyla) neyse işte.Sıra tam bana geldi. Namussuz ip yere düştü. Aha gerizekalı ben de kafada kurmuşum ya ipin altından geçmeyi. Aldım yerden ipi kaldırdım kaldırdım kaldırdım.Altından geçtim:)))))))))) Ulan gerizekalı üstünden geçsene. Ama yooook. Kafaya koymuşum aga ben o ipin altından geçicem diye:)) Abi yolun kenarında kızlar falanda vardı başladılar gülmeye. Ne gülüyonuz lan dedim. Üzerlerine yürüdüm falan:)))))))) Orda kızlarla aramızda bi elenktrinklenme falan oldu. Kız bana doğru koştu. Lütfen beni yanlış anladınız ben size gülmedim dedi. Ben ise mağrur bir edayla lütfen ben göreceğimi gördüm ve çok incindim dedim. Yalvardı yakardı affetmek zorunda kaldım. Oha lan oha:))))))))))

Heee bi de yolda bi çizgi vardı pazar tezgahları koyulsun diye ona basa basa yürüyim de çizgiden dışarı çıkarsam gebericem gibi bi hissiyata sahibim. Yazıklar olsun o çizgiyi o kadar ince çizen zihniyete.Adam gibi şerit çizin.Adam olun lan..!!

Hiç yorum yok: