Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Aralık 20

Kendimi bilime adadım, geri kalan herşey sizin olsun...


Günaydın. Her gün yeni umutlarla doğarmış. Yooo hiç alakası yok. Ben bu sabah yine uyandım ve yine bi beklentim yok. Sanırım umutlarım hala uykuda.İnsanın uyuyunca bedeninden ruh çekilirmiş ya. Benim bedenim baya bi çekiliyo sanırım. Uyandıktan sonra kendime gelmem 4-5 saat sürüyo.Nasıl bi beden-ruh ilişkim var anlam veremiyorum. Aşktada kaybediyorum zaten. Dün gece cumartesi nasıl olsa yarın ikimizde çalışmıycaz bi gidiyim görüşelim istedim. Özlüyoz abi. İhtiyaçlarımızı inkar etmek bizi biz yapan değerleri inkar etmek demektir:) Aradığım halde telefonu açmadı. Ama yatmama 5 dk kala mesaj atıp beni ne kadar sevdiğinden bahsetti bitanesi. Yani ilişkimiz telefon operatörünün şefkatli ellerinde yürüyo. Hattımızı küt diye kesse ilişki diye bişey kalmıycak. Ya da yolda şarjı falan bitse ikimizden biri ayrılmış olucak. Öyle hissediyorum yani. Aşkta kaybediyorum madem kumarda kazanırmıyım diye düşünüyorum. Ama ben kumarda oynamıyorum ki. Kumarın her türlüsüne karşı olduğumu müteaddit defalar (bu lafı da bi tartışma programında duydum çok beğendim) söyledim zaten.

Madem aşkta şansım yok.Kumardan da haz etmiyorum.O halde bende kendimi insanlığın hizmetine veriyim dedim. Bilim adamı olabilirmiydim acaba diye düşündüm.Akşam sevillerde bunu tartıştık.Tartışmakla kalmadık ulan gelin boş boş durcağımıza bişeyler icat edelim dedik. Elde malzeme kısıtlı olunca tabi ele geçen alet edevatla bişeyler yapmaya çalıştık. Malzeme listesi şöyle; Leğen,İki ucu açık elektrik kablosu,pet şişe,kontrol kalemi.Deneyimiz şöyle gelişti.Kadriye pet şişeden leğene su damlatıyo, tahta sandalye üzerinde Murat bi ucu prizdeki kablonun diğer ucunu pet şişenin içine sokuyo,Sevil leğene öküz gibi bakıyo ve bendeniz elimde kontrol kalemi leğendeki suya kontrol kalemini dayamış bekliyorum.Deneyimizin konusu elektrik yüklü suyun damlası elektriği taşıyomu taşımıyo mu? tam anlamadık.Su damlayınca kontrol kalemi yanar gibi oluyo ama tam yanıyo denemez.Biz de bi bok bulamadığımız için vazgeçtik.Bi gün sonraki gazetelerde "Ülkemizin son dönemde yetiştirdiği bilim adamlarından Yiğit ve arkadaşları evde deney yaparken elektrik gerilimine kapılıp geberip gitti" diye üçüncü sayfaya manşet olmaktan korktuk açıkçası. Hep bu gebermeyesiC Kadriyenin haltları zaten. Aklı başında bişey tavsiye etse şaşar kalırım.Ama bu bizi yıldırmıycak illaki bişey icat etcez aga.

Burdan anlıyoruz ki bir adamın hayatında kesinlikle bir kadın şart arkadaş.Eski tarihlerde bilim adamları da sanırım aşkta kazanamamaktan bilim adamı olup çıktılar.Abicim Einstain'a bak.Dil dışarda bi karış.Baktı olmucak bari bilim adamı olayım dedi.Ama adam matematikten çakıyodu.Ben de o da tam sayılmaz.Alıcam başımı gidecem bu diyarlardan abi...

Son olarak laurel-hardy hoşgeldin..

15 yorum:

voodoo dedi ki...

Einstein tek ayağı sakat üniversiteden bi kızla evliydi hatta sanırım çocukları özürlü doğmuştu bak yalan olmasın kitabı yaşımdayken okumuştum.Yani herif her ikisini de götürüyordu.

Bende sudaki azotu havadaki azota çeviren bişiy icat etmiştim. Ama tamamlayamamıştık malesef. amaç su altında tüpsüz dalıştı. (:

voodoo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yigit dedi ki...

O bile o kadar yoğunlukta kör topal bi ilişki yürütüyodu bizde bi numara yok:)))))))) Azot deneyini tamamlarsan haberim olsun. Şansımı bi de su altında deniyim. Bakarsın bi deniz kızı falan ayarlarım:)))

voodoo dedi ki...

Yani düşün artık ne vahim bir durumdasın :D
Deniz kızı dye bişi yok abi su perileri var gördüğün an bir dileğini yerine getirmek zorundalarmış :D ben 24 metreye indim kimseyi göremedim kuzen 42 metreye daldı gene göremedi yani bunlar çok diplerde falan zor yani (: ama bitmez benim o deney çok masraflıydı zaten :D ailem karşılayamadı parasını masrafların mecburen bıraktık :D

Yigit dedi ki...

Para möhim değil:)) Şansımı 45 metrede olmadı 75 metrede olmadı mağmada deniycem. Sen naap neet bitir o deneyi:)))

voodoo dedi ki...

abi proje çok :d ama patent vermiyorlar işte :d o da insan üstünde kullanmadığımız için bi denek bulsak süper olcak bakalım ölcek mi ölmiycek mi :D

Yigit dedi ki...

İlk okuduğumda "Ben!" dedim ama sonra düşündüm de, hayat güzel be vapurlar felan:))))

voodoo dedi ki...

yok abi zaten annene babana hesap veremem ölürsen falan :D ayrıca o cümle hayat çok garip öküzler falan olmalıydı gibime geliyor sanki :D

stuven dedi ki...

sabah kalktığımda ben de bir kaç saat kendime gelemem hatta konuşmam. sese de tahammül edemem.

bu arama cevaplamama konusunda şunu şöyleyebilirim bir süre akışına bırak.

deney yapıp bilim adamı olucaz diye de tehlikeki şeyler yapmayın:)

Yigit dedi ki...

Vapurlar benim ilgi alanım seninki öküzlerse bilemem abi. Her bünye kendince bişeyleri takip ediyo tabi:))))))

Yigit dedi ki...

günaydın stuven:)) bilim için gerekirse soyunurum falan:))))

stuven dedi ki...

ahahhh geleceğin parlak:))

Yigit dedi ki...

:)))) Parlamazsa para yok abi:))

voodoo dedi ki...

öküzler mecburi ilgi alanım oluo erkeklerin %99u öküz olunca garipsiyorum doğal olarak :D sen o %1liğin içindesin tabi olmayanlardsn :D

Yigit dedi ki...

Eyvallah:))