Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Aralık 19

Kamera çıktı mertlik bozuldu...


Akşam oldu hüzünlendim ben yine... Nasıl hüzünlenmiyim abi ya.Olan biten bi internet eğlencem vardı.O da baya bi riske girdi.Bugün öğlen gelen bir ekip şirketin götüne başına her biyerine her odaya tuvaletler hariç kameraları taktı ve gitti. Artık şirketimiz bir BBG ya da Big Brother havasında olacak. Her hareketimiz kameralar tarafından izlenecek.Ya ben bilgisayarda işle ilgili bişey yazarken bile başımda birinin durmasından rahatsız oluyorum bu kameralar nerden çıktı.

En önemlisi ne biliyomusun. Explorer kısıtlandı diye firefox yüklemiştim. Girmek istediğim sitelere ve bloga da ordan giriyodum. Şimdi bu kameralar acep tepemden kayıt yaparken bilgisayarın monitörünü net gösteriyomu göstermiyomu acilen tespit etmem lazım. Yoksa başka bi derdim tasam yok yani. Bilgi işlemdeki kızla aram iyi Allah'tan. İki üç sırnaşsak tüm görüntüleri alırız evelallah.

Aslında hiç gerek yoktu be patron.Zaten ben hayatının her alanının da yaptıklarının kayıt altına aldığına inanan biriyim. Kamera falan nedir bu Guantanamo zihniyeti.Beni bu şekilde baskılarla yıldıracağını sanıyorsan çok yanılıyorsun koçum.Ayrıca çalışıp çalışmadığıyla ilgili şüphelerin varsa, neden tutuyosun bu personeli o ayrı bi tartışma konusu.Heee sen ille biz ne yapıyoz ne ediyoz diye merak ediyosan birer tane motor kaskı gibi kask yaptır. Kameralı kask olsun onun adı. Şirketin içine girince takalım kafamıza. Ne tarafa bakarsak görürsün. Böylece personel nereye bakıyo,neyle ilgileniyo, kimi kesiyo, gelen gidenin mahremine bakıyomu görmüş olursun.Hem daha net görürsün cidden bak. Böyle sadece kenar köşe kameralarıyla zapt edemezsin bizi. Tuvalete gidince kamerayı kapatmam haberin olsun. İzliyceksen herşeyi izliyceksin. Yok öyle işime gelen yeri takip ederim, işime gelmeyeni takip etmem. Ya hep ya hiç.!

Darlandım abi ya. Kameralar yarın devreye giriyomuş. Pazartesi ilk iş nereleri görüyo, bilgisayarıma denk gelen kamera netmi değilmi onu anlamak olacak.Bilgi işleme bu akşamdan sırnaşsam pazartesi sorunsuzca görebilirim herhalde:) En sevdiğim yer sizsiniz lan bilgi işlem . Cidden bak. Yoksa kamera kayıtlarının sizde olmasından değil.:)) Ulan sanal alemden kopmamak için gösterdiğim çabayı iş hayatıma sarfetsem şimdiye kendi işimi kurmuştum.Ama alışmış kudurmuştan beterdir abi:))

Herkese iyi tatiller ve Odorica Ion hoşgeldin.

8 yorum:

stuven dedi ki...

masanı kör noktaya taşırsın artık:))

voodoo dedi ki...

okurken hayret ettim :|

bu nasıl net bağımlılığıdır :|

ah nietzsche ahh boşa dememiş öğrendiklerimizle değil alışkanlıklarımızla yaşıyoruz diye.
bak mesela ben 4 yıl lise boyu yat çalışma şimdi eşşekler gibi çalış kafamı kırıyım.

abi keşke sadece çalışsan ya valla blog mlog hikaye inan ki çalışırsan patronu işten kovdurursun :9

Yigit dedi ki...

stuven:)))) du bakalım olmazsa bi diz üstü falan bişeyler ayarlıcaz:))

Yigit dedi ki...

Voodoo tavsiyeni ciddi ciddi düşünücem.Haklısın valla yaa.En iyisi ben kendime yeni bi iş arıyım.. Zaten bu kafayla gidersem 1-2 aya kalmaz ayrılıcam şirketten.ya da kovulucam.Çünkü iyice sıkıldım artık burdan. İş yok ve baskı çok fazla.

voodoo dedi ki...

biz sana güveniyoruz xd blogcana kesin daha iyi bi iş bulup zengin olcaksın :d

Yigit dedi ki...

ya sen süper moral veriyosun. çok ciddiyim bu konuda. Eksik olma abi ya:))

voodoo dedi ki...

ya ne dedim ki şimdi ben :D

eserce dedi ki...

bi kaç ay önce bizim şirketede kamera koydular , allahtanki ben kör noktadayım :)))))))