Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Aralık 29

Japonca bilsem bi dakka durmam lan bu memlekette..!!


Canım benim be.! Ulan varsa Kadriye yoksa Kadriye inan.. Bu kızla sonumun ne olacağını iyice merak etmeye başladım. Arkadaşlığının keyfini o kadar çok seviyorum ki, sevgili gibi olsak kaybederiz diye korkuyorum. Gerçekten bak abi. Eskiden çok iyi arkadaşlık ettiğim kız arkadaşlarım olmuştu ve sevgili olduğumuz zaman boku çıkmıştı herşeyin. Bir kızla bir erkeğin kanka olması ayağı göt ayağı. % 25i geçmez. Bi yerden sonra iki kişiden biri zıvanadan çıkıyo. Bana olan hislerini biliyor olmama rağmen arkadaşlığımıza kıyamıyorum. Bu akşam evde yemekler Kadriye'den.. Aradı sarı böceğim. Bu akşam yemekler benden diyo. Malzeme benden mutfak benden masa benden ee tabiki yemek senden olacak be delidumrul:))

Yılbaşı tatiliyle ilgili hiçbir gelişme yok halen şirkette. İkramiye ne kadar olacak en çok onu merak ediyorum. Malum geçen aydan kol gibi gelen extrelerimi kapatamamış zalim babamın hesaplarıma el koymasıyla iyice zorda kalmıştım. Ulan 1 haftadır arabaya benzin bile atmadım be. Audi audi olalı böyle dip depo görmemiştir eminim. Periyodik bakıma gittiğimde kesin servistekiler bu araba aç kalmış aç derler. Derlerse desinler be abi. Zaten orda bi hatun var acayip derecede yanık bi haldeyim ona karşı. Hakkında bildiğim tek şey evli olmadığı. Amma bilgi sahibiyim lan. Maşşallah yani:)) O gelse böyle, Yiğit bu araba aç kalmış dese, gel hem onu doyuralım hem biz bişeyler yiyelim dese. Yok ebesinin.. Ben niye demiyorum lan. Ama önce o araba aç kalmış demesi lazım. Onu nasıl dedirtcez bilmiyorum.

Velhasıl abicim bugün çok yoruldum. Bakkal iş olmayınca eski defterleri açarmış. Bizim patronda maşallah bit pazarına nur yağdırdı. Ama şunun surasında ne kaldı arkadaş 2010'a. Yeni yıl gelince herşey çok güzel olacakmış ya.:)) yeni yılın heyecanını zerre taşımıyorum lan.! Nasıl girdiğimi hatırladığım yılbaşları 10 yıl eskide kaldı. Hep aynı terane be arkadaş. 10-9-8-7 Yehhooo. Hepimiz çok mutluyuz. Darısı 2011'in başına..

Dikkat ettimde Japonlardan acayip hoşlanıyom lan ben. Bugün yolda bi kaç Japon bi arada gezerlerken çekik çekik gözlerle gülüşürlerken denk geldim. Japon olsun çamurdan olsun be abi. Japoncaya ciddi ciddi merak sarmaya başladım. Öğretcek bi japon ayarlasam ne süper olur be abi. Ama önce küfürlerden başlarım. Yurtdışından gelenlere önce küfürleri öğretiyolarmış ya burda. Bende onlardan önce küfürleri öğreniyim. Küfür et bana Japonum diyim. O da bana etsin. Ben O'na ediyim. Arkadaşlığın dibine vuralım böylece..:)) Hadi iyi akşamlar abicim. Yolcu yolunda gerek..

Son sözü manga söylesin. Severim Manga'yı. Cevapsız Sorular'da iyidir. Bu sene de iyi Manga yaptı he..




4 yorum:

Agnés. dedi ki...

kanka ayağının göt ayağı olabilitesi nedense hep %100 olmuştur benim hayatımda. sütten çıkma ak kaşık mıyım? hayır tabii ki. Manga bütün dikkatimi dağıttı. Bu aralar beni dibe vursa da, mazpşistçe dinlemek istiyorum işte en anormal halimle. Ellerine sağlık(:

Dark Butterfly dedi ki...

geçende radyoda dinlemiştim,teyzenin biri cnlı bağlantıya katılıyo konu eşinizin sizi aldatması;kadın diyo ki kocam beni japonla aldatabiliri çok üzülüyorum onların haline böle bi sevgiye muhtaç duruşları var yazık ama rusla aldatamaz çok hain bakıyolar nefret ediyorum=))) sen şimdi japon hatunalrdan bahsedince aklıma geldi yiğit =)

' Zere ' dedi ki...

Vallahi azizim kanka ayağına bir türlü ısınamamışımdır zati ezelden beri.Bi yerde kopmaya mecbur bir hal gibi.Bu arada ben de caponlara bayılırım yirim onları ben yir :)

Yigit dedi ki...

@Agnes doğrudur:))) Teşekkürler.

@Dark Butterfly Japonlar böyle işte. Her türlü kabul edilebiliyo:))

@ ' Zere ' Yenmicek gibi değiller valla:)))