Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Aralık 22

Her yerde üfüren üfürene...


"Anlamazdın anlamazdın" şarkısının şokunu henüz atlatmışken şimdi de başımıza "üflediler söndüm" şarkısı çıktı. Muhasebeye ne zaman gitsem bu şarkıyı dinliyolar. Bunun gibi bi çok yerde bu şarkıya denk geliyorum. İpsiz adam çıktığında da anlamazdın anlamazdın şarkısı böyleydi. Ben bu filmi bi kere daha izlemiştim. Dengesiz müzik zevkinize atlıyım lan sizin.. Üflemezdin üflemezdin diye bi şarkı çıksa ne güzel olur aslında... Arka planda da üflerdim diye bi kız sesi gelse. Bu iki kardeş vardı lan neydi adları.Hah öykü&berk. Bi arada onların direkleri vardı. Ulan amma çabuk sevip, amma çabuk unutuyoz ya:))

Akşam Beşiktaşın maçı varmış. Geçen gün bursa çakmış zaten bize. Ben totem falan da yapmadıydım ondan olsa gerek. Bugün takımımı unutmuyor ve totemin babasını yapıyorum. Sizin oynıcağınız topunda, çekeceğiniz şutunda. Bu akşamda geçirirlerse eğer bırakırım aga ben bu takımı. Ne lan bu avrupada bi numara yok türkiyede bi numara yok. Bırakmam lan bırakmam ağlamayın hemen. (Yönetimden okuyan varsa onlara bu sözüm.)

Moon ve sizofren peri hoşgeldiniz...

2 yorum:

laurel-hardy dedi ki...

anlaşılan senin totem ters tepmiş :D

Yigit dedi ki...

hiç sorma gelen vuruyo giden vuruyo:)))