Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Aralık 7

Hepimiz aynı yolun yolcusuyuz da bu dangalağın ne işi var burda..!!


Günaydın abi.Diğerlerinden farklı olmadı yine be.Arkadaş diyosun yavşağa arabanı veriyosun.1 saat sonra getircem diyen adam saat 3'te arayıp "abi çok alkollüyüm be yarın getirsem olurmu arabayı" diyo.Şimdi sen tutup "olmaz lan yarın falan, naap neet getir o arabayı" desen senden kötüsü olmaz, mal budalası olursun.Kimse tutupta ya çocuk arabasını vermiş pezevengin yaptığına bak demiyo.Nasıl bi mantıkla işliyo bu arkadaşlık olayı hala çözebilmiş değilim.

Arabası olmayan her sade vatandaş gibi bende otobüsle geldim bugün işyerime.Aslında otobüsü ne kadar sevdiğimi değişik zamanlarda söylemiştim zaten lan sana.Ama bugün bi başka güzeldi be.

Otobüsün ön tarafları emekli dul ve yetime ait, arka tarafta maşallah karılar hamamı gibi. Kim kime dum duma:)) Çokta kalabalıktı be arkadaş. Bi tane kız almış eline cep telefonunu tek o konuşmuyo sanki de basın toplantısı veriyo.Bağıra bağıra ama.Evet şimdi duyduklarımızı aktarıyoruz.

-Aloo.Günaydıığğğn canıyym.yorgunum bitanemm yaa.Akşam maçtaydık.Keweell abimi aramış.(babababababa) 2 tane bilet vermiş akşam maça gittim sami yen'e.Protokolde izledik işte.

Ulan dangalak hava atıcam diye götünü yırtıyosun ama otobüsteyiz.Protokolde maç izlemeyi biliyo ama otobüsle seyahat ediyo.Bu şekilde 2-3 kişiyle konuştu kız.Hepsiyle bağıra bağıra ve kewell ve protokol konularının altını çize çize.Ezikmisinnnn, malmısın..!! Ve ayrıca otobüste telefonla konuşmak yasak değilmiydi arkadaş yaa.Benmi çok kuralcıyım nedir..

Bi de otobüs üstüste olduğu için hepimiz paket vaziyette seyahat ediyoz.Hemen önümde bi kız vardı.Abi ben kızdan kaçtıkça kız üstüme çıkıyo.Ben geri kaçıyom o üstüme çıkıyo.O an "Fordçumusun kızım sen" diyeceeedim ki biri kıza yer verdi.Bi de oturmiycam diyo.Çekil ben oturiyim o zaman diycem.Yer veren çocuğa ayıp olcak.Tuttum kolundan "oturacaksın buraya işte o kadar..!!" dedim.Ulan amma rahat millet.Sevgilisine mi benzetti naptı utanmasa koluma yatacak. Tamam malın iyisinden anlıyosun ama benim tarzım değil be canım...

Neyse arkadaş bugün pazartesi ve ben yine sinirliyim.O arabanın başına inşallah bi iş gelmemiştir. Zaten yavşağın sesi telaşlıda geliyodu.Nolur bişey olmuş olmasın.Zaten kol gibi masraflarım var bu ay bi de araba masrafıyla uğraşmıyım.

Unutmadan Stuven ve Hatchipu sizlerde hoşgeldiniz.

2 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

pazartesi sendromunu zirvede yaşadığım bir günden günün aydın olmamış bari aydın geçsin diyorum.(ben ne diyorum lan)

toplu taşıma maceralarını benden sor cancazım. 1 sene boyunca ebem bellendi oralarda. lakin öyle bi kıza hiç denk gelmedim. cesaretinden ötürü teprik etmeli allah için. hani misal yakışıklı bi çocuk görüyosun ama bi içim su yani öle böle deil. bazen dua ediyosun allam nolur şunlan yanyana dursak beni farketse ne bileyim benim indiğim durakta inse merhaba çok güzelsiniz tanışalım mı blabla dese ben direk meraba ben rahatsız desem.sonra mutlu olsak beraber yaşlansak falan. 45 dk lık yolda böle hayaller çok kurdum ben. ama hepsi hayalde kaldı.bi tanesi bilem farketmedi beni. bu noktada ismail yk anlıyo beni.. beni beğeneni ben beğenmem benim beğendiğim beni beğenmez...

oldu ozaman gideyim ben.

Yigit dedi ki...

Nerdesin be arkadas sen.!! Taksimden otobüs hatlarını kullan sende böylelerine denk gelirsin.Ben yine kız denk geldiği için şanslıyım.Bazen çok afedersin ibneler denk geliyo o tam rezalet. Ve ayrıca İsmail JK'nın en can alıcı kısmını atladığın için seni şiddetle kınıyorum. Yoksa ben zurnamıyım? bunu yazmak lazım rahatsızım hatunum:))) sana da günaydın.