Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Aralık 5

Güzelleşmek için içiyoz da içtikçe çirkinleşiyoz.!!


Zürriyet gazetesi aldım cumartesi diye abi. En arka sayfasında koskoca bi reklam vardı. Bu hafta "Dünya Rakı Haftası"ymış.Kumkapı'da bu akşam herkes rakı içmeye davetliymiş.Ben öyle herkesin gittiği bi ortamda içermiyim? Tabiki içmem.Kafayı çekeceksem eğer fazla kalabalık olmamalı ki rezil cümlelerim sadece 3-5 kişi tarafından duyulsun.Aslında öyle çok içki içmiyorum:))) Ama ne zaman arkadaş ortamında böyle içecek olsak rezillik çıkıyo be abi.Birbirini tanımayan arkadaşlar oluyoz.Düşman oluyoz lan resmen (Ne demişler zaten düşman olarak dostların yeter.) Suratlar asılıyo ve dünyanın en dertli insanları olup çıkıyoz.Bastırılmış duygularımız açığa çıkıyo demekki:)))

Bi dönem içki-kumar-sigara üçgeni kurulmuş ve ülke genelinde bu muhteşem üçlünün ocaklar yıktığı ve mümkün olduğunca çabuk kurtulunması gerektiği falan ciddi ciddi söyleniyodu ülkemde.Ama ne değiştiyse bugün kumarın hertürlüsü devlet destekli olup koca koca afişlerle reklam ediliyo ve içkinin haftası kutlanıyo:))

Ama doğruuuuuu biz avrupa birliğine gircez yaa. Modern olcaz yaaa. Minareden rahatsız olan bir medeniyetin içine gircez. (Minare nerelerine battı buna hiç anlam veremedim o bambaşka bi konu zaten.) Bunlar da modern hayatın olmazsa olmazları. Bi dönem eski türk filmlerindeki doktorlar canlandı gözümde.Ağzında sigara masada oturuyo ve sağlık hizmeti veriyo doktor.Götüne kaçsın o sigara diyen yoktu tabi o zaman.Tahsilli adam doktor.İçiyosa vardır bi bildiği diye düşünülüyodu belki de.Nasıl olsa halkın yarısından çoğu zırcahil.Gerçi hala yarısından çoğu tahsilli cahil.Okumak cehaleti alıyo da eşşeklik baki kalıyo ne de olsa. Sinirlerim bozuldu öğlen vakti aga yaa. Zaten cumartesi cumartesi çalışıyorum dehşet zoruma gidiyo.Bi de böyle koca sayfa ilanları görüyorum iyice fıttırıyorum..!!

Az önce takip ettiğim sayfaların birinde bi arkadaşımız Kaderle ilgili bi yazı yazmış ve gayette güzel yazmış hayret ettim lan. Ben de dahil olmak üzere (bak kendimi de ekliyorum) herkesin abuk subuk şeylerden bahsettiği bir ortamda valla helal olsun kız sana:)) İnceden inceye seni takip etmeye devam edecem.Adamımsın:)))

Hiç yorum yok: