Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Aralık 10

Gündüzler size kalsın verin karanlıkları..


Eveeet. Bir gün daha ite kaka bitti. Mesai başlar başlamaz uykum geliyoken mesai saati bitmeye gelince canavar kesiliyorum nedense. Burdan yola çıkarak kendimle ilgili bir tespit daha yaptım abi.Ben geceleri gündüzlerden daha çok seviyorum. Çünkü gündüz her fırsatta uyumak istiyorken akşam olup karanlık çökünce uyku nedir bilmiyorum.Gece imkanım olsa hiç uyumayacam.İşe geliyoruz diye mecburen yatıyorum ve uyumam 1 saatimi falan alıyo.Zaten arkadaşlardan falan ayrılmamız yaklaşık olarak 11-12'yi buluyo.Onlar daha beter.Bi çoğu çalışmadığı için zaten böyle yatmak gibi dertleri yok.

Kitap okumaya fazla fırsat bulamıyorum bu aralar.Ama internette gezerken eski bir şiire takıldı gözüm. Şiir kitapları romanlardan daha çekici geliyo bana.Hem satırlar az az oluyo hem de konuya odaklanmama o kadar gerek olmuyo. Sonunu getirene kadar başını unuttuğum romanlar biliyorum. Sıkılmadan sonunu getirebildiğim için seviyorum şiirleri.. Bugünü de kazasız belasız atlatmanın verdiği sevinçle bloguma kapanışı bir şiirle yapmak istiyorum .! Hadi görüşürüz yarın.Gecemi bekletmiyim...

Ne sabahı göreyim ne sabah görüneyim!
Gündüzler size kalsın verin karanlıkları.
Islak bir yorgan gibi sımsıkı bürüneyim.
Örtün üstüme örtün serin karanlıkları.
(N.F.K.)

2 yorum:

lunelyyn dedi ki...

bana gece oturup gündüz uyuduğum için mahluk muamelesi yapanlar çok oldu
yarasa gece kuşu sen ne ayaksın falan fişmekan gibi yorumları çevremden çok almışlığım var ...
ama benim gibi insanlar olduğunu görmek sevindirdi beni :)
yaşasınnnnn demek ki bende insanım :)

Yigit dedi ki...

:))))) Bu hisleri uyandırdıysam sen de ne mutlu bana:)) evet evet sen de insansın. Tabi bende de bi anormallik yoksa:))