Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Aralık 3

Gökten para yağsa bize çocuk bezi düşer..


Günaydın abi. Giriş katta ve bahçeli bir binada oturuyorsanız güzellikleriyle birlikte zahmetleriyle de karşılaşıyosunuz. E bi de bekar olup tek başınıza kalınca yanaşma muamelesi her dakka.Sesimiz çıkmıyo diye tepemize biniyolarda biniyolar.Vuruyolarda vuruyolar. Taaaa ki düne kadar.Çıldırdım arkadaş ya.Sabah sabah izinli olduğum gün hava da güzel dedim arkadaş çıkıyım bahçede kahvaltı yapıyım misafirimizde var söylemesi ayıp:)) Her boku yazıyoz ayıp değil misafirimiz var ayıp hayret be abi:)) Aga bi çıktım bahçeye. Böyle bi tane masam var bahçede bauhause'den almışım. Masraftan kaçmıyorum asla.Para benim köpeğim olsun mantığıyla çalışıyo harcama mantığım. Neyse abi o aldığım masanın üzerinde bi tane çocuk bezi bulunca zıvanadan çıktım. Üst kattan attıkları kesin yeraltından çıkacak hali yok. Bi de arka bahçe hani ön bahçe olsa yolda biri çocuğunu bezledi attı diye düşünülebilir. Ama bi de bezin masaya yapışma şeklinden yola çıkarak yüksekten atıldığı kesin.Çünkü baya baya bi yayılmış masaya.Abi bi delirdim.Başladım bağırmaya.

-Ulan götünüzüde temizleyip buraya atmaya başladınız.Yeter be.!! Kapıcınızmıyım ulan ben sizin.!

Bugüne kadar hiç böyle bi tepki vermemiştim.Üst kattaki teyze var o geldi teselli ediyo beni:))) Naile'de sapıttı. Hani böyle kavga çıkacakken böyle kavga etmeye götü yemeyen adamlar olur ya biri tutsa da hoplasam zıplasam diye. Aha aynı o psikolojideyim.Biri tutsun diye bakınıyom.Naile'de mallaşınca dondu kaldı.Kızım bi tut.Bi sakinleştir falan.Yok arkadaş yok yaa:)))))) Dedi ben kime geldim.Hiç görmemiş beni böyle çünkü:)

Apartman yöneticisi geldi sonra.Noluyo dedi.Ebeninki oluyo dicem diyemiyorum.Benden baya büyük bi de böyle bi konuyla gerginlik olmamalı.Bekar olduğumuz için zaten kimseler ev vermiyo hazır bi yuvamız varken olay çıkmasın."Aha bak abi böyle böyle." Adamda kendince kınıyo olayı.Mıymıyda mıymıy konuşuyo. Ama ben olayın peşini bırakmıcam arkadaş. Yukarda oturan çocuklu ailelerin hepsinin bebeklerinden bok örneği alıp tahlil ettircem ve bu bezdeki dışkının sahibini bulacam. Seni de bulacam koca bezli velet. Hepinizi bulacam..!! Ama yok seni bulmucam lan velet. Senin ananı bulacam.Sonra da ananı da al git burdan dicem.!! Yapıcam bunu..!!
Unutmadan madam kavanoz hoşgeldin:))

Hiç yorum yok: