Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Aralık 15

Ferman patronunsa yollar benimdir..


İyi akşamlar abi. Yolculuk göründü yine. Patron sağolsun cezamı verdi hediyemi verdi naptı anlamadım iki akrabasıyla birlikte izmire gönderiyo beni. İzmiri severim, izmirlileri de severim. Nedeni tamamen duygusal. Bizimki duymasın:) Bu akşamdan götürcem akrabalarını, akşam da ne götürebilirsek götürcez bakalım artık.

Digital platformumdan aradılar şaşırttılar lan beni. Üyelikten falan bahsediyodu telefondaki ses.İstersem üyelikle ilgili bi paket yükleyebilirmişim ve bi sürü kanal seyredebilirmişim. Başta baya bi çekici geldi tabi.Kızında sesi böyle mayhoş mayhoş, e benimde işim yok dedim biraz vakit geçsin.Anlat bakıyim kız dedim.Başladı anlatmaya.Aile paketi diye bişeyden bahsetti.İsmi hoşuma gitti tabi.Ailemden ayrıyım ya dedim belki aile özlemimi bu paketle giderebilirim.Nedir bu paketin içeriği bitanem dedim.Bitanem demedin lan sallama.İçerdiği kanallar falan filan aha bi baktım kanal isimlerini sayarken Erotik falan bişeyler sayıyo kız.Hop orda dur bakiyim dedim.Ulan ne ayak bu şimdi.Aile paketi ailece seyredilcek şeyler değilmiydi.Çoluk çocuk oturup erotik film izleyen bi aile varmı lan bu ülkede.:))))))) Düşünsene "hanım çocukları çağır bak Gecekeyfi başlıyo" falan.Velhasıl bu paket benim işime gelmedi arkadaş.Kapattım telefonu.Ben bunu evime alsam bizim çocuklar birbirine saldırır aga.Sonuçta aile paketi. Aile olmayanların izlememesi lazım.Sonra çık işin içinden.Sen sebep oldun diye anası babası dayansın kapımıza uğraşamam abicim.

Az önce Cupy sağolsun aklıma getirdi. Abi ben dövmeli kızlara acayip hastayım.Özellikle böyle yazın belde, omuzda ve bilekte dövmeleri olan kızlara karşı meyilleniyorum. Çekici geliyo bana. Hani kız arkadaşımı kıskanmasam ikna edip bi kaç yerine dövme yaptırtmasını isticem. Ama kıskanıyorum abi ya. Yoksa acı çekecekmiş bilmem neymiş hiç umrumda değil yani. Maksat hayatımız daha renkli olsun. Verimlilik artsın.Bencilim abi ya.. :)))

Gidene yol yakışırmış abicim. Patron tarafından sırtıma yüklenen bu iki hatunu izmire teslim ediyim de geldiğimde kız arkadaşıma soriyim bakıyım ne düşünüyo bu dövme konusunda. Ulan o da bana yaptır falan derse. Yok abicim ben dövme falan yaptıramam canım tatlıdır benim.Ama ilhan mansızın yaptırdığı kartal dövmesini göğsüme düşünebilirim.Karar verene kadar sakızlardan çıkan dövmelerle idare edicez sanırım.Hangi sakızdan dövme çıkıyodu bilen varsa haber versin bi zahmet..:)

5 yorum:

voodoo dedi ki...

aile paketi harbi aile yapmaya yönelik bir paketmiş (:

yalnız o dövme işi çok sakat iyi düşülmesi gerekli bişi sağ ayak bileğimde var keşke yaptırmasaydım diyorum yaktırsam izi kalcak estetik falan çok pahalıya patlıyor bir de sonuçta suni deri ekliycekler.

ve sana kolay gelsin abi patronda iyiymiş oh kış ortası tatil gibi xD

ozzeinep dedi ki...

bence düşünürsen geçici dövme düşün, ilerde pişman olabilirsin

Yigit dedi ki...

@voodoo tatil denilemez abi ya. 550 km yol tepmek adamı zaten hoşaf yapıyo.Yemişim öyle tatil yaptırmayı. Kesin ceza verdi kesin:))
@ozzeinep dövme konusunda son kararı bizimkiyle görüşüp vercez bakalım. Ne derse O!:)))

voodoo dedi ki...

Patronun arkasından at tut ya patronun bensem xD

Yigit dedi ki...

İşte sırf bu ihtimal yüzünden yazıyorum.Umarım patronum sensindir de neler düşünüyorum görürsün:))))