Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Aralık 6

Eskiden rüyalar daha güzeldi şimdi gerçekler daha güzel geliyo..!!


Çok tuhaf rüyalar görüyorum lan. Dün izlediğim bi filmin etkisinde kalmış olacağım ki dün gece arkadaşlarımı ne kadar sevdiğimle ilgili bi rüya gördüm. Ama baya bi yordu beni rüya. Rüyamda en yakın arkadaşlarımdan biri ölümcül bi hastalığa yakalanmış ve bizden birinin de aynı hastalığa yakalanıp onunla birlikte ölmemizi istiyordu. Kim için yaparki insan bunu.En sevdiğiyle birlikte ölmek istemek genelde ağızlarda pelesenk. Ama uygulama da neredeyse sıfır. Senin için ölürüm bee.Geç olum bunları. Düşündüm işte bende. Kim için ölürdüm acaba diye. Annem dışında öyle biri çıkmadı karşıma.Tamam seviyosun, kimi zaman aşık bile oluyosun ama aids olmuş biriyle bile bile ilişkiye girip virüsü vücuduna almayı kabul edecek birini tanımıyorum.Neyse sonuçta rüya. Böyle bir ikilemde kalmadığım için şükürler olsun.

Üstümü giyinip gün ışımadan sahile indim bende.En uyuz olduğum şeylerden birini yaşadım.Birinin başka birinin kendine baktığını görmesi için onunda bakması gerekiyo ya. Bi kız ne bakıyorsunuz pardon dedi.Siz bakıyorsunuz diye baktım dedim.Bende siz baktınız diye bakıyodum dedim.Hani sanki ilkokul arkadaşı sanmışçasına:)) Sonra baktım bu hala uzatıyo lafı. Kes lan sesini dedim çaktım şamarı ağzının ortasına ve olay yerinden koşarak uzaklaştım.

Plansız olarak bi yerlere gitmek aslında pek güzel olmuyo.Sonuçta tek başına oluyosun çoğu zaman.Ama bu sefer öyle olmadı.Gittiğim yerde Kadriyeyi gördüm lan:)) Aynı anda aynı şekilde düşünüp plansızca bi yerde karşılaşmak.Bu tesadüf olamaz. Ben bu kızı çok seviyorum yaa:)) O da uyanınca ev dar gelmiş dolaşmaya çıkmış.Çekiyo beee:)) Kahvaltı yaptık birlikte ve evine bıraktım. Neşeli olduğu, benden hesap sormadığı ve beni can kulağıyla dinlediği için bir ömür kahrını çekerim.Vazgeçilmezim olmaya hergeçen gün daha da yaklaşıyo...
Unutmadan hoşgeldin eserce..

Hiç yorum yok: