Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Aralık 18

Eskiden Alem-i Cihan bizden korkardı. Şimdi de korkuyo ama gücümüzden değil çükümüzden.!!


Günaydın. İnternetle o kadar haşır neşir oldukki artık herşeyi internette aramaya başladık. Buna eş arama da dahil. Her girdiğim internet sayfasında pazarlama reklamları boy boy çıkıyo. Çocuklar için açılmış oyun sitelerinde bile bi tane kaşar resmi yanında özellikleri, arayışları, zevkleri bilmem ne bir sürü şey yazmakta. Neydik nolduk demekten kendimi alamıyorum. Polonyalı bi arkadaşımdan bahsetmiştim bi zaman. Ewa evet:) Dün akşam babasıyla birlikte istanbula gelmişler yine görüşme şansımız oldu. Özlemiştim zaten iyi de oldu. Konu konuyu açtı ve bizim inançlarımıza onların inançlarına geldi. Koyu bir katolik Ewa. İşte bi onlardan bi bizden anlatırken Ewa çok ilginç bişey söyledi. Babası ona Türkiye'yi anlatırken müslüman bi ülke ama kesinlikle müslümanlara duyman gereken güven Türkiye için geçerli değil demiş. Yani normalde müslümanlara güven ama Türkiye'deki müslümanlara güvenme. Nedeni ortada arkadaş. Sapıklık dört bir yanımızı sarmış durumda. Ewa güvensin de ırzınamı geçsinler. Her gelen yabancıya orospu muamelesi yapan bi ülkeyiz artık. Ve bunun herkes farkında. Yemek yediğimizi söylediğimde Ewa ile ilk aldığım tepki "Yedin dimi lan karıyı, ulan insan bi haber verir" oluyosa bende güvenmem arkadaş. Kız arkadaşım bile kabul etmek istemiyo. İnanmadı zaten bana. İnançlardan konuştuk diyorum. Tabi tabi, kesin öyledir zaten dedi. Siktirgit diycektim zor tuttum kendimi. Çağırdığım halde gelmeyip sonra bana trip yapmak acayip sinirlerimi bozdu. Kalbini kırmamak için kapattım telefonu. Büyük ihtimalle 1 hafta-10 gün görüşmeyeceğiz. Ya da bu son görüşmemiz olarak kayıtlara geçicek. Hayırlısı olsun abi ne diyim.

Dün akşam Ewa ile bi mağazaya gittik. Bazı ihtiyaçları varmış almak için. İçerde 2 tane bayan masa başında oturuyolar. Biri anladığım kadarıyla işyeri sahibi diğeri satış için orda. İçerde geziyoruz ama "saldım çayıra mevlam kayıra" Bi gelip ilgileniyim falan yok. Seslendim kıza bakarmısınız bi diye. Hemen geliyorum beyefendi dedi. Ama hala bilgisayar başında kırıtıyo. Gülüyo bi yandan bi yandan yazıyo. Dayanamadım gittim. Arkada ayna var ordan görünüyo. Kız msnde yazışıyo. Ulan içeri müşteri girmiş kız hiç oralı değil. Ewa'yı çağırdım. Tam çıkarken kız koşarak geldi. Buyrun yardımcı olıyım dedi. "Gerek yok. Alacağımız malları o internetteki arkadaşınıza satarsınız" deyip çıktım. Geçim kaynağını hafife alan bir nesil yetişiyo. Bu kafayla bu memlekette işsizlik olmasın da ne olsun. Benim böyle bi personelim olsa 1 gün tutmam siktirederim.

Bi de bişey daha dikkatimi çekti. Güzel kızların çalıştığı işyerlerinin sattığı mallar genelde kalitesiz oluyo.Harbiden bak. Ya da bana öyle denk geliyo. Bu yüzden güzel kızların çalıştığı yerlerden mal almıyorum. Zaten marka meraklısı da değilim çok şükür. Çirkinlerden alışveriş yapıyorum:)) En azından işine gücüne sahip oluyolar ve sattıkları malları tanıyolar. Sorularıma kırıtarak ve sırıtarak değil kendinden emin şekilde cevap veriyorlar. İş hayatında ciddiyet olmazsa olmazımdır abi. Ciddi olsun 5 lira fazla olsun.

Hicri yılbaşıymış dün. Hepinizin yeni yılı hayırlı olsun. Ve unutmadan iris ve birmasalanlatsam hoşgeldiniz.

8 yorum:

mor kedi dedi ki...

günaydın...

çok yerinde tespitler olmuş...
hepsi...
mağazadaki kırıtkan süslü hatunlara gıcık oluyorum ben de cidden bişi bildikleri yok.
Arkadaşının babası da çözmüş olayı ve çok haklı malesef.

başlığa da bayıldım ayrıca...

bir masal anlatsam dedi ki...

:)
hoşbulduk:)

Yigit dedi ki...

tşkler morkedi:))

Laidly_wyrm dedi ki...

kesinlikle katılıyorum! Hatta ingiltereye geldikten sonra Türkiye'den iyice soğudum.. burda insanların birbirine olan saygısını görünce ulan bizde ne eksik diye sormadan edemiyosun..burda konuştuğum kızlar bile yazın Türkiyee'deydik ama hiç rahat edemedik denize girerken vs hep laf atıyolardı fln dediler bana.. cok yazık..
Bu arada internetten bulunan biriyle seviyeli biseyler yasanabileceğine inanlardanım cünkü bende o grup içersindeyim..:)

Yigit dedi ki...

Laidly_wyrm Anlatmak istediğim internetten eş bulmaktan çok gecelik aşk bulmak konusuydu. demek tam ifade edememişim kendimi.Boy boy verilen kaşar reklamları, kameramı açtım seni bekliyorum saçmalıklarını diyorum ben. Mutluluğun sonsuz olsun be abicim:)) Senin mutluluğun bizim mutluluğumuz. Kaldı ki şu an içinde olduğumuz durum sanal fikir arkadaşlığı. Buna karşı görüşte olup içinde olmam kendimle çelişmem olurdu.

Yigit dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
voodoo dedi ki...

Okurken vay canına dedim be abi.

Yani bir Türk erkeğini bu kadar iyi tanıyan yabancılara mı helal olsun diyim bir Türk erkeği olarak hemcinsine hakaret etmekten çekinmeyen Yiğite mi helal olsun diyim şaşırdım yemin ederim.

Ayrıca hakikaten o sağda solda çıkan reklamlar nedir ya her reklamda kadını cinsel obje olarak kullanmaları da ayrı bir konu. Araba cilası reklamında bile bir motor ustası yerine bir kadın çıkıo yuh be abi.

Neyse çok yazdım güzel bir yazı olmuş (:

Yigit dedi ki...

Gerçekler ucu bana dokunuyo olsa da söylenmeli abi. Dün akşam o kadar utandırdı ki Ewa beni yazmasam olmazdı. Tşkler yorumun için:)