Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Aralık 26

Erkek adam bakmaz falan hikaye. Erkek adam bakar.!


Günaydın yavruceylanım. Karadutum, çatalkaram, çingenem vay. İçime fatih kısaparmak kaçmadı korkma. Sadece gelirken arabada radyoda çıktı. Her delikanlı gibi kendimi harmandalı oynamaya meyilli buldum. Araba kullanıyor olduğumu hatırladım ve hemen normale döndüm. Dönmesem harmandalı oynarmıydım? tabiki oynamazdım çünkü zor be aga. Bi de ağır. Evde tek başımayken oynarım. Onun yerine ille erkek oyunu oynayacaksam şeyi oynarım abi. Neydi lan adı? Çeçen dansı. (Chechnyan Dance'dir orjinali. Blog içi eğitimi asla ihmal etmem bilirsin) Çok seviyorum abi çeçenlerin danslarını. Bunu da burdan belirtmiş olalım:))

Şimdi abi bi laf takıldı sabah sabah kafama. Erkek adam karı kıza bakmaz. Racona ters falan. Bu laf külliyen yalan arkadaş. Niye diceksin. Desene ulan! Neyse dedin farzediyorum. Erkek adam kıza bakar arkadaş. Kıza bakmıycakta neye bakcak? Efenim? Bakacak abicim ya.! Ulan bakmadan nasıl görcek abi. Bakmaktan kastımız yavşamak değil zaten. Bakcak görcek göz teması şart abi:) Zaten bi adam kıza falan bakmıyosa ayrıca problem vardır. Evlilerden bahsetmiyorum abicim. Onlar üzerine alınmasın. Onlar bakmasınlar. Ama bekarsam bakarım abicim affetmem. Şöyle düzeltelim lafımızı Evli olan erkek adam karı kıza bakmaz.Bekar olan bakar.
Kadında 4 şeye acayip takılıp kalıyorum. Gözler, dişler, saçlar ve eller. He nerden geldi bu mevzu biliyomusun. Ben bugün böyle süzüm süzüm süzerken bi hatunu dişlerine vuruldum be abi. Bembeyaz parıl parıl parlayan dişlerine. Sahilde oturmuş gazetemi okuyup simitimi yirkene karşı merdivene bu oturdu. Bu dediğim gönülçelenim yani. Öyle masum masum minnoş minnoş otururken telefonu çaldı. Artık telefondaki kimse güldü baya bi. Telefonun karşı tarafındaki olmak için dünyalar verirdim. Ama işin en enterasanı kızın dişlerine o kadar çok baktım ki geri kalan uzuvlarını incelemeye pek fırsatım olmadı. Normalde böyle sıradan bakarım abi. Ama bu kızın dişleri o kadar güzeldiki beni benden aldı be abi. Güldükçe bende güldüm. Çok mal bi durumdu abi ya. Karşındaki gülünce ister istemez gülüyosun. Ama O da bana bakıyodu be abi. Hemde küçük bir çocuğun bakması gibi. Sabit:)) Eğer kız kafadan sakat değilse benden hoşlandı diye düşünüyorum. İnşallah denyo falan değildir. Kız ne düşündü bilmiyorum ama aynı böyle çokonat reklamındaki gibi o gülüyo ben gülüyom falan. Çok güzeldi be abi. Ulan yaş oldu 21 hala nelerle meşgulüz abi ya:)) Elinde yüzük falan yoktu. Altın falanda yoktu bileklerinde. Niye bunlara bakıyorum. Abicim ziynet eşyası takan kızlar genelde evli ya da nişanlı oluyo. E biz de elin namusuna göz dikçek kadar şerefsiz değiliz. Yarın yine aynı yerde beklicem. Baya bi bakıştık abi kızla. Eğer gelirse göndercem ana babamı istetcem. Gelmezse kendi kaybeder. Ya da bi de diş haricini süzerim yarın. Sonra ana babamı gönderirim. Ya da bi süre takılırız baktık olacak gibi anamı babamı gönderirim.
Neyse abi uzatmaya gerek yok. Son olarak saçlarına böyle kaynakmı ne zıkkım yapan kızlar var. Rica ediyorum saçlarını adam gibi düzeltsinler. Bu sabah sahilde bi kız gördüm. Kafada saçlar kalkmış o eklenen saçlarda beyin ameliyatı olmuş gibi duruyo. Dikiş atılmış sanki. Dürtüp geçmiş olsun diyesim geldi ama o ara gönülçelenimin dişlerinin etkisindeydim hadi dedim benden bulmasın. Yine şirkete geldik abi. Hava güzelken hiç çalışasım olmuyo be. Ama mecbur çalışcaz. Faturalar durmadan geliyo. Hadi eyvallah abi..

11 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

ben hep sorardım erkek arkadaşlarıma nelere dikkat ediyosunuz kızlarda diye erkek milleti cins be abi hepsi farklı farklı şeylere dikkat ediyo ((: ayrıca bak olum bak güzele bakmak sevaptır..

Yigit dedi ki...

Güzele bakmak sevaptır lafı tamamen vicdanını rahatlatmak isteyen insanların uydurması. Güzele bakarken güzeli yaradanı hatırlamak sevaptır. Yoksa açalım ne kadar güzel varsa izleyelim bu sevap değildir abicim.:))

Beyaz Büyü dedi ki...

evet haklısında ne bu laf koyma çabası ??
parayı bulunca bozdun sen kendini iyice..

Yigit dedi ki...

:)))))))))) Sen bişeye kızmışsın ama hadi hayırlısı. Ne parayı bulması Allah'ını seversen ya:))

Yigit dedi ki...

@lunelyyn laf aramızda kalsın. Erkekler çabuk unutur:)))

Ceku dedi ki...

:D olm öyle bakan kızlar çok tatlı oluyolar lan.ama heveslenme içlerinde şeytanlık var onların dörtbin tilki dönüyo kafalarında bak seni nasıl kafaya almış işte amacıda buydu ;) çünkü bende öyle bakıyorum :D Böyle sevimli sevimli masum masum fhdjsklaş anladın sen.

Yigit dedi ki...

biliyorum Ceku'm. Farkında olmadığımı sanıyosan yanılıyosun:)))) O tilkilerin hepsini yirin:)))

lunelyyn dedi ki...

yada neymiş yiğit sen unutulmayacak birine denk gelmemişsin ondandır bu :):):)

voodoo dedi ki...

erkekler çabuk unutuyorsa benim arkadaşlarım kesin gay abi o zaman. 6 ila 8 aydır aynı kızların adını duyuyorum ama kızların bunlardan haberi var mı HAYIR ulan yetti be kızları kesicem yakında

Yigit dedi ki...

:))))) O zaman cümleyi düzeltelim. Yiğit karar verdiğinde 99 "geri dönmem abicim" gücünde olur diyelim. Arkadaşlarına laf ettirmeyelim. Nihayetinde hemcinslerim abi:))

voodoo dedi ki...

hemcinslerinde geri dönmem abicim diyip hala hatuna karşı bir umutla bekliyorlar yuh be abi :D