Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Aralık 11

Dur.O kaşarla evlenemezsin..!!

Siz olsanız arkadaşınızın okulda yatıp kalkmadığı kalmayan bir kızla evleneceğini öğrendiğinizde ne yapardınız? Ben az önce davetiye dağıtmaya geldiğinde kızı yanında görünce şaşırdım kaldım. Ulan bula bula bunumu buldun be arkadaş..!! Sanki varya koca istanbul'da kız kalmadı gittin bu kaşarı buldun. Eeee davul dengi dengine:)) Her önüne gelenle yatıp kalkarsan her önüne gelenle yatıp kalkan denk gelir.:)))) Sessiz kalcaz abi mecburen. Çünkü böyle bi konuyu hangi laf arasında anlatabilir ki insan arkadaşına. Bi keresinde böyle bi mevzu olmuştu.O zaman bi arkadaş inceden bi ima etmişti de nerdeyse öldürüyolardı birbirlerini:)) Hem evlenecek kadar ciddiye gelmiş bi konuda benim böyle bişeyden bahsetmem belki de arkadaşımın bana düşman olmasına neden olacak. Keşke davetiyeyi tek başına getirseydi de en azından görmeseydim.Ulan banane yaa.Arkadaş arkadaşa her konuda fikir veriyo ama konu evlilik olunca bazen sessiz kalmak gerekiyo.Ne demişler "Aşkın gözü kördür".Acaba nikahta çıkıp bağırsam mı lan "dur, o kaşarla evlenemezsin.!" diye.Keşke herşey yazmak kadar kolay olsa..Boşver be Yiğit, Alan razı veren razı.Sanane olum yaa..!! Pamela Anderson bile giymiş gelinlik o kızın da hakkıdır.Evlilik müessesesine olan saygımdan dolayı susuyor ve evlenecek çifte bir ömür mutluluk diliyorum...

7 yorum:

cok tuhaf gunluk dedi ki...

valla bence de sana laf düşmez bu konuda, olan da arkadaşlığına olur. çünkü evleniceği kişi bile onu geçmişiyle yargılayamaz, dikkat et 3. tekil şahsın lafını etmedim bile..

Yigit dedi ki...

Haklısın. Kaldı ki geçmiş konusuna baktığımızda geçmişleri birbirlerinden farklı da değil. Dedim ya bir ömür mutluluk dilemek düşer artık bana.Tşkler..

~ LanetLi MeLek ~ dedi ki...

harbiden çıkıp "Dur o kaşarla evlenemezsin!"diye bağırsan ne komik olur ya :D

halimcegünce dedi ki...

Şimdiye kadar ki yaşadıkları sadece o kızı ilgilendirir,
Evlendikten sonra da arkadaşınla nasıl yaşadığı önemlidir ama sadece kendileri için, yani bu konuda başkalarına hiç söz düşmez bence...

Yigit dedi ki...

~ LanetLi MeLek ~:))))))))) Az değilsin he.
halimcegünce haklısın.Zaten mutlu olmaları için dua edicem. Ne olursa olsun arkadaşımdır. Ve onun mutluluğu benim mutluluğum..

voodoo dedi ki...

Ya aslında çok tehlikeli bir yazı yazmışsın. Sonuçta bunu okuyan bayanların %90ı diycek ki sana ne lan kızın geçmişinden sana mı düştü muhasebesi gibi feminist bir tutumla milletin dedikodusunu yapma hakkının olmadığını iddia edicek bir çok hatun bulabiliriz. Ve bence büyük konuşmamak gerek evleniceğin kızında öyle olma ihtimali olabilir hayat bu ve murphy kannunları her zaman geçerlidir.

Yigit dedi ki...

@ voodoo: Tepkiler önemli zaten. Önemli olmasa yoruma açmazdım. Aslında yazarken ben de düşündüm yazsam mı yazmasam mı diye. İşte tam burda blog kanunları devreye girdi.Aklımdan geçenleri yazmayacaksam blog alanımın olmasının ne anlamı var ki..Tşk ederim güzel yorumun için.