Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Aralık 10

Durdum durdum, Allah'ımdan buldum...


10 Aralık 2009 saat:09.27 (psikologun hasta gözlemleri gibi bi giriş olsun) Dünyada hiçbirşeyin tesadüfle olmadığına inanan biriyim ve bu olanların da tesadüf olamayacağına inanıyorum. Biraz çıkarcı bi inancım var sanırım.Ne zaman zorda kalsam manevi anlamda dua ediyorum. Her inanan ister müslüman, ister isevi, ister musevi olsun dua'yı elden bırakmaz ne de olsa.Yazarın silahı kalemse, inananın silahı da dua. 1 haftadır görüştüğüm bi kız arkadaşım var. Herşey yolunda gibiydi 8 Aralık gecesine kadar.

Vodafone denen yerin dibine giresice operator, telsimden aldığı çekememe bayrağını onurla temsil etmeye devam ediyor.Vodafone kullananlar bilirler.2 gündür çekmiyo, çekiyo.Mesaj gönderilemiyo falan baya bi sıkıntılı.Neyse işte yeni kız arkadaşımla 2 gündür görüşemiyoruz. Telefonuma mesaj gönderdi işte "Telefon hemen kapanıyo, konuştuklarımızdan bişey anlaşılmıyo boşuna arama" diye.Bende bu durumda telefonu yanımda taşımak yerine eve girer girmez bi kenara bırakıyorum. Yine 8 aralık akşamı telefonu eve girip bi kenara bıraktım ve çaydı çorbaydı bişeyler hazırlıyım dedim. E malum evde tek başımızayız.Ana yok baba yok maaacir geldik agacım:))) Bizimki mesaj göndermiş bana.Ama tam mesaj gelirken sarjım bitmiş ve telefonum kapanmış.Gerçekten böyle yani. Telefonu ertesi sabah açınca gördüm ki mesajda "Çok özledim seni.." yazıyordu.Eee tabi bizimki de ben bu mesajı görünce kapattım telefonu sanmış. Ardından bi mesaj daha göndermiş "Seni özledim diye mi telefonu kapatıyosun." bu da kendisinden alınan son mesaj zaten..Bi kaç kere aradım ama telefonu kapalı.Her kız gibi tribin zirvesinde.Ulan önce bi sor et bilmem ne.Yok ama ille trip yapacak.Zehir edecek.Ve ben de 2-3 aramadan sonra pes ettim ve ne olacaksa beklemeye karar verdim.Bugün ayın 10'u ve kendisinden hala bir haber alınamadı:))

Dua diye söze başladım çünkü önceki gece bu kızla ilgili dua etmiştim."Hakkımda hayırlı değilse, ne O'na eziyet olsun, ne bana vakit kaybı" diye.Galiba duam kabul olmuş olacak ki aramıza soğukluk girdi.Hayatta kendime toz kondurmam yani:)) Olsun be abi.Ben de öküzlük var tamam ama kızda da öküzlük var.Önce bi sor et. Hemen kendi kendine triplere girmeler falan.Liseli aşıklarmıyız olum biz.!!Zaten gece rüyamda metro'da seyahat ederken gördüm kendimi.Kadriye'ye anlattım metro konusunu kendisi çok iyi bir rüya tabircisi olarak "Senin gibi bi öküz ya tren görür ya metro" dedi.Kendisini burdan şiddetle kınıyor ama yine de çok sevdiğimi belirtiyorum.Keşke herkes senin kadar samimi olsa...

Beşiktaş'a yine gecirdiler abi bu arada.O konuya hiç değinmicem:)) Boyları devrilsin, iç diz yan bağlarında ödem tespit edilsin de 4 hafta yeşil sahalardan uzak kalsınlar..!!

Ve marlabiliards.Mademoiselle Coco ve çok tuhaf günlük hoşgeldiniz.

8 yorum:

eserce dedi ki...

zor işler kardeşim bunlar , bazen bünye kaldırmıyo :S

Yigit dedi ki...

Haklısın galiba.Ama insanın zoruna giden sorgusuz infaz yapılması..

Beyaz Büyü dedi ki...

dayanamaz 2-3 gün sonra kin kusan bi mesaj atar sana. her işte bi hayır vardır diyip yazıyı yorumlaması için haydar dümene topu atıyorum..

Cupy dedi ki...

olm kızlar mnyak trip atar.Al bak bi tane daha..sen haklısın (Y) takma boşuna .

Yigit dedi ki...

:))))))) Haydarı beklicez diyosun yani. Eyvallah:)

Yigit dedi ki...

Cupy diyosa tamamdir abi.Bekleyelim görelim.Tşkler Cupy'm:))

ozzeinep dedi ki...

hayırlısı olsun... güzel dua.
Siniri geçince döner kesin, en azından senden bir açıklama duymadan çekip gidebileceğini sanmıyorum.

Yigit dedi ki...

Umarım senin dediğin gibi olur ozzeinep. Olmazsa da duama rıza göstericem yapacak bişey yok...