Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Aralık 5

Bunu hiç hesap etmemiştim..Canım sağolsun:))))))


Naptin be baba.. Resmen darbedir arkadaş bunun adı. Yok abi biz ülkelerde darbeyi tartışıyoruz ama daha bu zihniyet bizim ailenin dışına çıkmamış ülkenin dışına çıkması hayli zaman alır sanırım. Harcamalar toplamı 1500 TL, karşılığında alınan malların ikinci el tahmini fiyatı 1000 TL, tam bütün ödemelerimi ayarladım diye düşünürken hesabına girip 0 TL bakiye görüp sik gibi ortada kalmanın verdiği haz paha biçilemez arkadaş:))))))) italyanlar buna "Non ha prezzo" diyolar. Kahve reklamını izledim RAI'de ordan biliyom.

Ya alemin çocuğuna bakıyorum ne güzel misler gibi babası adacık satın alıyo, yatçık satın alıyo, dairecik satın alıyo bizimki bizim paracıkları götürüyo.(Bu arada yeni yat aldım.İstikbal marka.Çekiyorum yatıyorum) Aslında bunu yaparken şöyle bi hesap yapmış olabilirmi lan acaba. Benim bu yaşıma gelene kadar aile bütçesine masrafım yıllık 11000 TL'den 242.000 TL olur.Ona extraları falan eklesen yuvarlak hesap 250.000 TL falan eder. O zaman az bile almış lan.En iyisi hiç sesimi çıkarmıyım.Helal hoş olsun babacım. Oğlundan sana feda olsun.Yetmediyse gel arabayı da satarız.Senden kıymetli mi bee..!! Babamsın,Canımsın...da nerden para bulcaz lan şimdi:))))) Böyle yağmasamda gürlerken 15 ayamama deresi gücünde oluyorum..! Unutmayalım kiii derenin intikamı acı olur...

Not:Resimdeki kızı da google'de mal gibi diye yazınca karşıma çıktı diye koyuyorum.Yoksa herhangi bi alakası yok konuyla...

Hiç yorum yok: