Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Aralık 10

...


-Alo oğlum.
-Efendim anne.
-Napıyosun, iyimisin?
-İyiyim de senin neyin var anne.Sesin kötü geliyo.
-Baban ameliyat olacak oğlum.
-Ne gerek var ameliyata anne öpiyim de geçsin.
-hahahahahahaha.Bu halimde bile güldürdün beni oğlum.
-Ne oldu anne?
-Baban prostat ameliyatı olacak oğlum.
-/%'^%&?*!
Mantıklı düşünmek gerekirse prostat, babanın da olsa öpülmez yani...

Büyük ihtimalle ayın 24ünde yolculuk var.Babam yine her hastalandığında olduğu gibi vasiyetini anlatmaya başlayacak ben de dinliycem.Şuna borcum var, bundan alacağım var.Çok tatlı canı var babamın. Ama şu bi gerçek ne olursa olsun, ne yaparsa yapsın o benim babam ve ben onu çok seviyorum..

3 yorum:

ozzeinep dedi ki...

geçmiş olsun.
babalar hep aynı:)) erkeklerin canı tatlıdır.

Yigit dedi ki...

Doğru diyosun.ben daha bu yaşımda şakayla karışık vasiyet yazıyorum hastalanınca:)))) Tşkler.

Laidly_wyrm dedi ki...

geçmiş olsun!
ama evet babalar hep böyle. benim babam da öksürse kanser teşhisi koyar kendine o derece :)