Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Aralık 1

Bir çekene sordum, dedim ki aşk rengini söyle dedi ki alacalı, bazen de hayvani...!!


Hiç tanımadığın insanlarla konuşmanın en güzel tarafı kimsenin kimseyle konuşurken kırılacakmı acaba diye bi derdi olmamasıdır herhalde. Ben bugun işte bunu yaptım arkadaş.Hiç tanımadığım bir kıza sırf sana benziyor diye usulca sokulup "naber lan" dedim. Neredeyse bütün gün lafladık abi. Değişik bi hazmış. Az anlatmaya bak. Bilmeyende naptık sanacak.

Chat ve dünya işlerini birbirine karıştırmayan biri olarak hayatımdaki tek sanal arkadaşım Ruh ikizim haricinde bugün msnime birini daha ekledim.Ruh ikizim dediğim boru değil hee. Sakın öyle geyikten hikayeden bulmuş birini eklemiş msnine ruh ikizim bu diye takılıyo diye sanılmasın.(milletin çok skinde sanki). Öyle bir ruh ikizi ki canım ne yemek istiyo biliyomusun dediğim de canımın istediği yemeği tahmin edebilecek kadar ortak noktalarımız var. Heee görüşüyomuyuz. Tabiki yüz yüze hayır. Kendimizce nedenlerimiz var tabi. Zaten büyünün görüşmeyle bozulacağına inanıyorum şahsen. Hayallerimdeki gibi kalması taraftarıyım.

Kadriyem, ayparçam, nartanem, nurtanem hani benim birtanem canavar gibi dikildi bayram sonrasında. Tüm heyecanıyla bu akşam aramıza katılacak olmasının bana verdiği heyecanı anlatamam. Ona karşı beslediğim duyguları hala tanımlayabilmiş değilim. Aşık olarak arkadaşlığımın bozulmasından korkuyor ama bir yandan da bi başkası bu kızı kaparsa diye öküz gibi panik yapıyorum. Nasıl bi hayvani duygudur anlamadım gitti. Yok abi kız dediğin gelir sahiplenir. Gerçi sahipleniyo be. Hastalanınca başımda duruyo. Burnumu siliyo vs.. Zaten Elif'in gebermesinin en birinci nedeni de O'ydu. Ben benim aşk hayatıma sıçıyım arkadaş yaa..!! Keşke buraya yazabildiğim kadar karşısına dikilip söyleyebilseydim lan. Yazmak insanı rahatlatıyo ama bende fazla rahatıma düşkünüm sanırım. Git söyle be arkadaş.Eeeh..!!

Hiç yorum yok: