Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Aralık 12

Beklediğime değdi mi? Evet değdi:))


Günaydın:) Bugün başka bi güzel geliyo be.3 gündür umursamıyor görünmeye çalıştığım kız arkadaşım dayanamadı ve aradı.Abi ben biliyorum cevap vermemen halinde kadınların %90'ı geri gelir. Son ağır konuşanın yaşadığı psikolojik baskı varya herhalde onu yaşadı.Belki de gerçekten özlediğinden, Allah bilir artık orasını. Ama sebebi ne olursa olsun özledim demesi bile bana yetti be. Bende tabi yılın aynalı sazanı olarak O özler de ben eksik kalırmıyım hiç. Ben de seni çok özledim diye atlayıverdim. Ama harbiden özlemişim lan. E görüştük tabi.Yedik içtik gezdik tozduk. Sanki yıllardır görüşmemiş gibiydik.(İnsan gibi değil hayvan gibi. Her zaman abi..) Arada bi kavga etmek iyi oluyo be. Daha istekli oluyo insan.Ve bu güzel gelişmeyle 3 gün aradan sonra huzur dolu uyuyabildim arkadaş.Sabah biraz geç kaldık işe ama olsun. Ben burda istikbalimle ilgili düzenlemeler yaparken işte ne oluyomuş.!!

Allah her insana bi artı bi eksi özellik vermiş.Mesela şişmanlar çok kibar, zayıflar çok komik, güzeller çok saf, çirkinler çok akıllı, çakma sarışınlar çok hain, fabrika çıkışı sarışınlar fazlasıyla sadık, keller zeki, kısalar otoriter (götü yere yakından korkucan aga), patronlar kalleş, işçi kardeş.(sola çekmeye başladı yazı) Neden bunu yazma gereği duydum. Akşam yemekten dönerken bi araba arkadan dokundurdu benim caaaanım arabama. İndim aşağı olur yani böyle şeyler. Olgunlukla karşılıyorum bi de:)) Arabadan bi kız indi. Ama bildiğin Akrep Nalan'ın kardeşi.Ama nasıl kibar.Arkadaş varya kadındaki mahcubiyet beni o kadar ezdi ki utanmasam ben suçluyum hanımefendi neyse masrafınız karşılıyım dicem. Abi kadına tamam bişey yok diyorum hala uzatıyo. Hatalıyım.Benim suçum. Hatalıysam buyrun cebim beni burdan arayın falan. Baktım bi yavşama sözkonusu dayanamadım.Yeter lan suçlusun işte ödiyceksin olm eşşek gibi dedim.O kaşındı arkadaş.Bu kadar kibarlığa gelemiyorum.Kızların kaba olanlarını daha çok seviyorum ya:)))) Böyle kibar insanlar mümkünse gelsin hep bana vursun.Şaka tabiki lan. İyi valla kibarım diyen gelir vurursa işimiz var.!

Arabayıda haftasonu amcama vericem zaten. Amcamız gezsin biz otobüslerde sürünelim. İyi yere dükkan açtın lan amca.Nedense yeğeninin varlığı hep araba gündeme gelince aklına geliyo. Hadi kan bağı var diye sesimi çıkarmıyorum ama bi gün fena patlıcam.Haberin olsun.

Hava yağmurluymuş kimin umrunda, gönlümün yağmuru dinmiş yemişim yağmurlu havayı:))
halimcegünce,Morpheus,Osman TUNCAY ve Lanetli Melek hoşgeldiniz.

5 yorum:

Cupy dedi ki...

olm olan var olmayan var söyle anlatma sevgilinle olanları üzlüyorum lan yok benim manitam ya.. :D

Yigit dedi ki...

Tamam bi dahaki yazımda sap sap gezdiğimden bahsedicem :)))) Şey dicem çiftlerden tiskiniyorum:)))

Cupy dedi ki...

ahahahahah :D

Laidly_wyrm dedi ki...

insanın hayatında birinin olması hep güzeldir zateeeen ^^

~ LanetLi MeLek ~ dedi ki...

eyw.:P
Harbi kadınlar dayanamaz ama erkeklerdede öle bi irade var ki.. :P