Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Aralık 10

Alıp başımı Afrika'ya gidecem o olacak..!!


Abi geçen gün iş yok dedik ya sanki bizim patron bunu duydu geldi yığdı da yığdı arkadaş evrakları. Hemde varya iş sıfatına girmeyecek iş. Ben de benim yanımda stajyer olarak çalışan bi kız vardı ona yığdım büyük bi kısmını. Dürüst olmak lazım arkadaş şimdi ben burda senelerimi vermiş biri olarak ben mi oturmayı hakediyorum yoksa O'mu? Elbette ki Ben:)) Bencilim en iyi benim.!! Neyse yarı yarıya pay ettik işte kızla. Bi yandan laflıyoruz bi yandan çalışıyoruz.Telefonu susmak bilmiyo ama bi görsen.Zırt çalıyo pırt çalıyo.Çalması kesiliyo zort diye mesaj geliyo.Telefon ses çıkardıkça bu masum masum gülüyo falan. Kavga etmiş sevdiğiyle garibim. Ufacık tefecik bişey:)) Çokta tatlı ya. Kıyamam..

Konu böyle güzelliğe masumluğa gelince bişey dikkatimi çekti abi benim.Onu dedim hemencik yazıyım.Aklımda duracağına blogumda dursun.Güzel sınıfına giren tüm kız arkadaşlarım hep bahçesi olan tek katlı evlerde oturuyo.Bahçede yetiştirdikleri gıdalarlamı besleniyolar nedir bütün bahçeli evde oturan kızlar güzel be aga. Afrikanın en ücra memleketine git manken benim diyen mankene pabucunu ters giydirir. Gittim gördüm, sevdim sevildim afrikada ordan biliyorum. Yamyam diyosun ama bizimkilerin yanına getirsem ki fırsatını bulursam getircem dibini düşürür. Güzelliğe makyajsız karar veren biri olarak bi kızın en makyajsız en doğal hali çok önemlidir benim için. E bunun içinde uykudan kalkınca yakalamak lazım. O da uzun iş be. Akşam eve gelince pijamaları giyip makyaj tazeleyerek bilgisayarın başına oturan arkadaşlarım var.Harbiden yaaa duysalar böyle dediğimi geberdurler lan beni:)))

Bunca karmaşık şeyin içinde bi yandan da çalışıyorum hala. Çalışmak tamam da bu kızdan neden hala haber çıkmadı arkadaş ya.!! İnsanın en zor yaptığı şey umursamaktan delirirken umursamıyor gibi davranması herhalde. Ulan yanımızdaki bacak kadar kız bile bizden iyi ilişkisini idare ediyo. Utanmasam gidicem kıza sorcam nasıl beceriyosun diye.Bi baltaya sap olamadan gidicez arkadaş ya..!!

Hiç yorum yok: