Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Aralık 24

Allah (c.c.) koskoca evreni 7 günde yarattı, Sen ise 7 saniyede bütün dünyamı paramparça yaptın. İyi yaptın aslında...


7 saniye evet. Hayatımın bi çok anında kararlarımı hep bu kadar kısa sürede vermişimdir. Planlarım falan aylar,yıllar sürüyo olsa da her zaman 2 seçenek kalmış ve bu iki seçenek arasında ne yapacağımı en fazla 6-7 saniye düşünmüş ve öyle vermiştim. Mesela ilk oturduğum beyazıttan fatihe taşınmam sadece bu kadarlık bi süre sürmüş olan tartışma sonrasında verdiğim bir karardı. İnsanları kazanmak yıllar sürmekte ama kaybetmek için saniyeler yetmekte. Üniversitede okuyacağım bölüme karar vermişken bi arkadaşımla ayak üstü sohbet sonrasında bölümümü değiştirmeye karar vermiştim. Araba kullanırken gazdan frene geçmek için maksimum süren yine bu kadarmış. Onu da geçen gün öğrendim. Yani 7 saniyeyi geçersen bodozlama giriyomuşsun artık öndekine. O yüzden hemen karar vermek gerekiyomuş. Gerçi araba sürmekle yaşamak aynı şeyler değil ama yine de aceleciyim kararlarımda. Belki de aynı şeylerdir kim bilir.. Benim gibi birine de senin gibi birinin denk gelmesi ilahi adalet gereği sanırım.

Bitti be abi. Olması gereken oldu yani. Konuşmalarından anlamıştım zaten. Ulan 1 haftadır (bak yine 7) ne yediğimden bişey anlıyorum, ne gittiğimden, ne işyerinde çalışmamdan. Tamam kıskanalım birbirimizi ama bu ne lan. Ulan nasıl kendi kendini teselli ediyosun:)) Neyse abi fazla dolandırmaya gerek yok. Görüşmemiz kısa ve öz sürdü. 7 saniye 7 kelime. "Yiğit seni seviyorum ama sanırım devam edemeyeceğim." Üzüldüm ama belli etmedim abi merak etme. Çok koydu lan. Acayip oturdu hemde. Yaşadıklarımız böyle film şeridi gibi geçiyodu abi. Ulan dedim noluyo gidiyomuyum öteki tarafa. Olur olur abi bünye kabullenmez bu ayrılığı oturur içine geberip gidersin. Ama bişey olmadı. Bünyem kabul etti yani. İnsan en sevdiklerinin yokluğunu kabullenebilecek bir özellikle donatılmış. "unutmak!". Unutmak Allah'ın bize verdiği en büyük nimetlerden biri. Unutmak olmasaydı napardık be abi. Unuturuz seni de. Sen bilirsin dedim her zamanki gibi. Hepte varya sen bilirsin diyom lan. Bi kerede isyan ediyim. Olmaz lan gidemezsin falan diyim. Ama yok abi böyle durumlarda odun kesiliyorum. Dilim tutuluyo. Belki de benimde işime geliyodu abi. Ama harbiden 1 haftadır paramparça olmuştu her şeyim. Bu ayrılık ikimiz içinde hayırlı olacak buna eminim. En azından normal insanlara döner sosyal hayatımıza devam ederiz. Abi iyice manyaklaşmıştık ikimizde. Bende seni seviyom kız. Harbiden bak. Seviyom ama ben de devam edemiycem. Yüzüne yine diyemedim. Olurda bigün burda denk gelirsen okursun..

Candan söylesin, severim kendisini.








müzik - candan erçetin - parçalandım (2002) izlesene.com

Bu da lunelyyn'in tavsiyesi..


müzik - meyra herşey eskir izlesene.com

11 yorum:

stuven dedi ki...

''insanları kazanmak yıllar sürmekte ama kaybetmek için saniyeler yetmekte.'' günün sözü olmuş.

iki taraf için de hayırlısı olsun. gün gelir anlar anlar ama sen eski sen olmazsın...

voodoo dedi ki...

abi öncelikle güzel olmuş yazı anlatıyosun falan içindekileri. ama unutmak diye bitşey yok be abi. iyi kötü yaşandı bitti mutlu zamanlarının sebebiydi bazende ders çıkarman için ağırlaştı. Ama unutmak diye birşey yok. Unutamazsın. Sadece artık eski anlamını yitirmiştir.

Yigit dedi ki...

Doğru:)) Ara ara hatırlamakta Allah'ın bi nimeti. Ama evde bişey ararken "aaaa bu da varmış lan" demek gibi..

Cupy dedi ki...

haydi geçmişş olsun geçirenler sağolsun.Zamanla alışıcan zati dostum.ilk günler kıçını yırtarcasına ağla,felan sonra geçiyo.

Yigit dedi ki...

İşin kötüsü ya hoşuma giderse durmadan terkedilmek istersem. Bağımlılık falan yaparsa:))) Eyvallah Cupy'm benim. Geçirenlere sen geçir emi:))

baskasininsesi dedi ki...

geçmiş olsun.bundan sonrası için hayırlısı olsun. zaten içimde bir his senin onu değil de, başkasını sevdiğini söylüyor :) ne yapayım, içimde kalmasın söyleyeyim, dedim.

Yigit dedi ki...

@baskasininsesi tabiki söyle. Sloganımız şuursuzca ve fütursuzca aklına gelenleri yazmaktı zaten. Başkasının sesi olarak başkasını seviyo olduğumu düşünmende gayet doğal:)) Dün baya bi düşündüm ben de bunu. Du bakalım:))

lunelyyn dedi ki...

candanı çok severim zaten buda iyi olmuş yazına ;
ama
bu yazıya en çok MEYRA'nın HER ŞEY ESKİR parçası uyar !
bir ara mutlaka dinle tavsiye ederim . . .

Yigit dedi ki...

Haaa dur o zaman onu da ekleyelim:)) Seni mi kırcam be lunelyyn:)

lunelyyn dedi ki...

heh şimdi yazı kusursuz oldu :):):) da şimdi baktım yeni yazına sende baya çabuk unuttun yahu bu ne hıııızz :D:D:D:D:D

masal dedi ki...

Bazı sesleri çok seversiniz,Candan Erçetin gibi mesela.
önce savruldum yok oldum,sonra dinlendim duruldum.)
çok seversiniz:)