Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Aralık 28

Ahiretin en küçük konusu dünyanın en büyük konusundan daha büyüktür.!!


Günaydın.. Hava yine karanlık istanbul'da ve içim daralıyor karanlık havalarda. Sevimsiz geliyo herşey kapalı havalarda. İşyerine geleli kaç saat oldu ama daha iş namına hiçbişey yapmadım. Umarım bunun tek farkında olan benimdir. Çalışıyo numarası yapmaya bile halim yok abi ya.

Bi arkadaşım radyoda işe başlamış. İnternet üzerinden yayın yapan bi radyo. Ama fazla dinleyeni yok galiba. Dünyanın en dinlenmeyen radyosu sıralaması yapılsa son 5i zorlar gibime geliyo. Çünkü her anons yaptığında istek kutusuna baktığını ve hiç istek gelmediğini söylüyor. 2 ihtimal var. Ya dinleyiciler yayından memnun herhangibir istek dilemiyor, ya da (yüksek ihtimal) dinleyen 15-20 kişi var onlarda radyonun kurucu kadrosu ve arkadaşları. Ama ne olursa olsun ciddi bi girişim be abi. Arada ismimi falan sölüyo acayip heyecanlanıyom. Ben heyecanlıyım canlı yayınlarda ve televizyon röportajlarında. Görende her Allah'ın günü televizyona röportaj veriyorum sanar. Bi kere taksimde yerel bi kanalın muhabiri röportaj için yanaşmıştıda düşüp kalıyodum nerdeyse. Çok heyecanlanıyorum abi ya. Elimde değil. Sanki harbiden tüm dünya izliyomuş gibi geliyo. İnsanların bakışlarından acayip rahatsız oluyorum. Hani bi mekana girdiğinde herkes kafayı çevirip bakar ya. Bundan bile rahatsız oluyorum.

Az önce kapının önünde bi kaç komşu esnaftan arkadaşlar vardı. Konuşuyorlardı aralarında. Konu ahiret, cennet-cehennem, azrail, zebani gibi uhrevi konular. İçlerinde bi tane kız zebaniler ve azraille ilgili bi espri yaptı. Bu tür konularda yapılan esprilere hiç katlanamıyorum. Bu kadar önemli bi konu hakkında dalga geçilmesinden nefret ediyorum. Neden mi abi? Çünkü ahiretin en küçük konusu dünyanın en büyük konusundan daha büyüktür. Çünkü ölümsüzdür.! Sonsuzluk alemiyle ilgili konularla keşke daha iyi eğitilmiş olsaydık..

6 yorum:

masal dedi ki...

HANGİ RADYO BU:)

Yigit dedi ki...

x radyo:)) yoksa senmisin:)))) abi fazla ifşa etmiyim. yoksa kimliğim açığa çıkar ve rahat rahat yazamam burda:))

Beyaz Büyü dedi ki...

"Çünkü ahiretin en küçük konusu dünyanın en büyük konusundan daha büyüktür." bravo abi..

Yigit dedi ki...

Hoşgeldin Beyaz Büyü'm:) Teşekkürler..

masal dedi ki...

:)yok korkmayın yakalanan siz değilsiniz:)

Yigit dedi ki...

:))))) üstüste gelince dedim noluyoruz:)) Eyvallah abi:))))