Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cuma, Aralık 4

Acaba ne demek istedi?


Elifle bitti ya hani. Elif 2 günlük suskunluğunu bozup bana altından kalkamadığım, çözmeye çalıştıkça daraldığım bi mesaj gönderdi.

"Kendimi parası ödenmiş bir fahişe gibi hissediyorum.!!"

Ne demek istediğini bi türlü anlayamıyorum.Bu kadar kötümüydüm lan ben.Birlikte yedik, birlikte içtik ve hatta birlikte sıçtık iyiydide şimdi bitince sen fahişe oldun ben tokmakçımı oldum.Zaten içine sıçtığın bir ilişkimiz vardı. Bununla da sıvamış oldun Elif. Eksik olma. Seni böyle bi fikre iten duygunun ne olduğunu inan anlamıyorum. Kesin o motor ruhlu arkadaşlarının eseridir bu cümlende.Sormıycam lan.Ne demek istedin diye sorup senin içindeki zehri dökmene fırsat vermicem.Zaten sormayınca daha çok koyuyo eminim buna.Bugüne kadar biten bi ilişki sonrasında hiç arayıp sormadım kimseyi senin için bi ayrıcalık yapacağımı da sanmıyorum. Adam olaydın da benim olaydın kızım..!! Ulan iyiki buraya yazma olayını çıkardık hee. Adam acayip rahatlıyomuş.Eyvallah blogger:))

Bu arada Elifin ne demek istediğiyle ilgili bi fikri olan varsa söylesin içten içe merak ediyorum:)))))

Not: Bu Erol Evgin'in oğlu Murat Evgin varya Allah rızası için facebook'ta birileri bu adamın şarkıcılığı bırakması için bi grup falan kursun.Ben yapamam koskoca ben böyle şeylerle uğraşıyo dedirtmem:)))) Bugün uyuz olduğum sanatçıda Murat Evgin'dir. Kendisini kutlar bundan sonraki yaşantısında başarılar dileriz. Müzik hariç tabi. Başka bi dalda. Marangozluk olabilir, Torna tesfiye olabilir. Müzik olmasın lütfen..

11 yorum:

Cupy dedi ki...

olm burası cok rahatlatıyo bagımlılık yapıyor bide.
Neyse elif hanım gızımızın dedigine gelek, kızla mokoko mokoko(sevişip)yapıp ayrıldıysan böyle cümle kurması dogal.Bu cümlenin üzerinde fzla düsünme belki bilerek kafanı karıstırmak istiyordur.Birde elif,anlatım bozuklugu yapmıs parası ödenmiş fahişe diye bsey yoktur fahişelerin zaten paraso ödenir bu iş karsılıgında.Ayrıcana elif isimli herkesten uzak dur.Yemin ederim uzak dur her yerde gördüm kendi yasantımdada hem cok kasar insan oluyolar hemde iyi bi insan olmuyolar.

Yigit dedi ki...

Tamam abi dikkate alıcam.Bak sen şu Eliflere heleee:)) Kimlere yanaşıyım mesela?:)))) Madem böyle bi bilgi birikimin var paylaşta bilelim kızım:))

Cupy dedi ki...

Mesela handeler iyidir :D:D Çok iyi kızlardır :D

Yigit dedi ki...

:)))))) Tam yere bakan yürek yakan yaa.

Cupy dedi ki...

adım hande olunca böyle oluyor :D:D bİSEy dicem olm senin soyadın nedir

Yigit dedi ki...

olm dediğine göre aynı soyadını taşıyoz demektir.Seninki neyse benimki de o:)))))

Laidly_wyrm dedi ki...

ahah lan tesadüfe bak benim adım da hande euueh!
kızlar bazen böyle triplere giriveriyolar sonra oha nasıl laf koydum gibilerinden ego tatmin ediyolar yani okadar önemsenesi bişey olduğunu sanmıyorum :)
boşver bee!

Yigit dedi ki...

eyvallah Laidly. Eksik olma. Egomudur değilmidir bilmiyorum da üzüyo insanı be..

Cupy dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Cupy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Cupy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.