Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Aralık 15

100 yıl önce doğsam İstinyeli Deli Eşref olurmuşum...


Hani amcama vermiştim ya arabayı haftasonu için! Haftasonu dün bitti. Ve aradı sağolsun. "Yeğenim arabayı getircem, nerdesin". Bende tam arkadaşlarla yola çıkmış istinye park'a gidiyorum."Amca sana zahmet istinye parka gel.Ben seni dönüşte bırakırım" dedim. Neyse abi biz oturduk işte orda kahve falan bişeyler içiyoz.Amcam ufuktan göründü.Ama ne görünmek."Huopp yeğenim" sesleniyo falan.Tamam komik bi durum ama etraftakilerden tavırlarından acayip rahatsız oldum.Sanki varya hepsi paşa torunu, hepsi anasından istinye park'ın içine doğmuş.Ulan üç kuruş para geçti elinize adammı oldunuz.Adam oldunuz da banamı denk geldiniz.Benim amcam orda samimiyetin zirvesinde bana sesleniyo.Yok çık çık çık lamalar. Yok kafa sallamalar falan.O an karşı masada duran gruba komple dalasım geldi. Kimsiniz olum siz ya. Hele o mavi saçlı bitane vardı. Ulan sen aynaya bakta kafana gül.Ya koca götlüye ne demeli. Açta kıçına gül lan sen.! Hayırdır arkadaşlar bişeymi var dedim. Hepsi hemen ciddi ciddi döndü önlerine. Ama hala bitane kız öyle gıcık gıcık çık çıklıyo. "Bitanenizden çık çık sesi duyuyim hepinizi keserim lan" dedim. Demedim be abi demedim:))))) Ama diyebilirim de. Garantisi yok:)) Asla laf ettirmem abicim eş-dostuma.Benim amcam kadar samimi olunda başka bişey istemeyin. Bağıra bağıra kahkaha atarken iyi, benim amcam yeğenini görmüş sevinçten seslenincemi ayıp. Az kendiniz olun ya.!

Unutmadan Doris,Turuncu Bir Dünya ve baskasininsesi hoşgeldiniz.

6 yorum:

' Zere ' dedi ki...

Nasıl birşeysin sen ya ...Tamam çok geçmişe dönük yorum yapıyor olabilirim şuan ama samimiyetine hayran olayım Yiğidim !!!

Yigit dedi ki...

Yok be o kadar da geçmiş değil:)) daha 1 ay bile olmamış dumanı üstünde. Ben de senin doğallığını yirin:)) Eksik olma...

' Zere ' dedi ki...

Yiğit gel yiğidim ol...Allahın izni peygamber efendimizin kavli ile istiyorum seni kendime :)

Yigit dedi ki...

:))))) Uzaksın bana yasaksın:))

' Zere ' dedi ki...

Uyuşamayız sevdiğim yollarımız ayrı sen ciğercinin kedisi ben sokak kedisi...Öyle olsun ama birgün benim olacaksın :)

Yigit dedi ki...

Bu samimiyetinle her zaman varol...