Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Kasım 19

Yaşamından utananlar...!!


Sinirlendim abi.Sinirlenince birine patlamam gerekiyo.Buraya patlıyorum artık neyseki:)

Bi kız çocuğu geldi az önce yanıma yanında da annesi.Annesi bana derdini anlatmaya çalışıyo, kızı olacak şerefsizde annesinin lafını ikide bir kesip "öyle değil be, yanlış söylüyosun anne, öf-püf" laflarıyla annesini iki paralık ediyo.Kadın karşımda eziliyo,büzülüyo.Kadının halinden o kadar rahatsız oldum ki kızına "lütfen dışarı çıkarmısın,anneni dinlemek istiyorum" dedim.Kız herhalde böyle bişey beklemiyo olacak ki bi bocaladı.Eğer varya konumum izin verse "ulan şerefsiz-ahlaksız, seni dünyaya getiren, sana herşeyini veren anneni beğenmemek ne oluyo" dicektim de annesi bu konudan rahatsız olurdu herhalde.Konumu falan siktiret kadıncağız üzülürdü yani. Ulan millete bak yaa.Annesinden babasından utanan nesilmi olur.? Ne oluyo abi bize ya.!! Benim düşündüğüm kadar annesini düşünmeyen, hiç tanımadığı insanların karşısında annesini iki paralık ettiğini düşünmeden salak salak konuşan kızlar-erkekler hepinize Allah sizden daha beter evlatlar nasip etsinde rezil olmanın zirvesinde yaşayın.Ya da Allah'ınızdan bulun be arkadaş.!!

Bi de şey var.Çalıştığı işyerlerini beğenmeyenler.Özellikle bu ara moda olan konfeksiyon atölyesinde çalışıpta tekstilde çalışıyorum diyenler.Abi insanın ekmeğini kazandığı yeri söylemekten çekinmesi ne demek?Ben kendimden örnek vericem abi.Ben bi ara (O zaman anne-babamdan yeni ayrılmışım.Artistim ya kendi ayaklarımın üstünde durucam.) seyyar satıcılık yapıyom.:)) Yer tezgahım vardı bitane. Bigün bi adam geldi.Ben kaldırımda oturuyom bu da ayakta.Ayağıyla yerdeki bişeye vurdu.Bu kaç lira dedi.Bi sinirlendim."Ulan sen benim ekmeğime nasıl ayakla vurursun.Bakacaksan eğilde bak.Alacağın mala başlatma" dedim.Ama acayip sinirlenmiştim.Adam da şaşırdı.He aldı gerçi:))) Özür diledi ama..

Uzun lafın kısası ekmek kazandığınız yerlerden utanmayın arkadaş ya.Çöpçüyse çöpçü, konf'çuysa konf'çu, sütçüyse sütçü. Adam olun.Ekmeğinizi kazandığınız işe saygı duyun.Siz saygı duyun ki insanlar da saygı duysun.Sinirlendirmeyin lan beni..!!

Not: Algıda seçiciyim.Nasıl hapishanelere bakan herkes içerde zanneder,hastaneye giden memlekette sağlam adam yok zannederse, bende herkesin böyle olduğunu düşünmeye başladım.!! Bi daha olmasın, geberdürüm..!!

9 yorum:

Cupy dedi ki...

Kutluyorum hacı seni yaaa süpersin(Y).

Yigit dedi ki...

sende öylesin haydarım dümenim:)))

Beyaz Büyü dedi ki...

sen yazdıkça ben gaza geldim valla kafa göz dalsaydın kıza

Yigit dedi ki...

Annesinin hatrına durdum inan.Hemcinsin olarak tekrar yakaladığım anda sana haber vermeye çalışıcam söz.Artık kafa gözmü dalarsın,kelle-paçamı yaparsın sana kalmış:) Unutmadan hoşgeldin abi:)

Beyaz Büyü dedi ki...

valla anlık öfkeyle elindeki kumandayı fırlatıp karısının beynini deşip öldüren var. kesen biçen gitar kılıfına koyan var. varda var benim ne yapcagım belli olmaz (:
hoşbulduk yeğenim.

naR dedi ki...

insanlar çıktığı yeri beğenmek zorundamı? o daracık mekanda allah bilir ne sıkıntılar çektiler. kendimden biliyorum hüptürellam karnımda sağdan sola dönmek için epey bi efor sarfediyordu. yani hak vermek lazım herkes çıktığı yeri beğenmeyebilir amaaaa 9 ay o bedende sana soluk veren, mide bulantısından, yanmasından gecelerce uykusuz kalan anneye saygı ulan damcıkuslar, pipileri sızlayasıcalar, kukuları mantar olasıcalar, pislikler...

Yigit dedi ki...

İşte naR'dan beklenen yorum geldi:))) ama falan da olsa başında sonunda aynı şeyi düşünüyor olmamız güzel:))

naR dedi ki...

gerçekçi olmak lazım rahim denilen daracık yer ve plesantayla yapılan 9 aylık kankalık falan bunlar çekici şeyler olmasa da anasına artislik yapanın dilimden çekeceği var.

Yigit dedi ki...

:)))) Dilin dert görmesin..