Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Kasım 16

Şırıl şırıl..

Abi ben galiba nazara geldim. Sırf bu yüzden blogta hemen sol üst köşeye nazar boncuğu yerleştirdim ki kem gözlere şiş olsun.
Dün gece herhalde üşüttüm ben yaa.Burnum şırıl şırıl ama anlamadığım şey şu cırcır olan insanlar durmadan büyük yaparlar ben habire küçük yapıyom o halde ben şırşırmıyım?.
Bana öyle geliyoki bu zeynep bana özellikle bu virüsü bulaştırmak için yanaştı.Verdi mikrobunu ve gitti.Bu işin arkasında beni çekemeyen insanlar olduğu konusunda komplo teorileri yazıyorum kendi kendime.Kesin ruslar, belkimde kırmızı çinliler..
Tez elden iyileşmeliyim abi ya.Şirkette herkes böyle ölecekmişim gibi bakıyo.Kimse bana yanaşmıyo.Vebalılar gibi muamele görüyorum.Çok zoruma gidiyo anlıyomusun.!!
Bu günleri atlatıcağım inşallah.Siz siz olun seneler sonra gelipte size yanaşan arkadaşınızı önce bi muayene ettirin...

2 yorum:

Cupy dedi ki...

he he, seninki şırşır :D
ahahah yardın beni yiğido :D

Yigit dedi ki...

eyvallah abi:))) Etki tepki valla benim bişey yaptığım yok:))