Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Perşembe, Kasım 19

Sinirlerimi aldırdım.Artık sana aldırmıyorum..!!


Bu internet denen zıkkım hayatımıza o kadar feci işlediki arkadaşlarımın konuşmalarında anormal şekilde değişiklik var. Her lafa girişte senin feysinde şu çıkmış, benim feycime şu gelmiş, abi ilkokul arkadaşımı buldum yuppi, biri beni engellemiş ama sorcam hesabını, oke vb. ifadelerle mevzu açmaya çalışan gerizekalılardan nefret ediyorum.Heee arkadaşımdır o ayrı.

Yolda görse selam vermeyen hayvanlar msn açtınmı yırtık dondan çıkar gibi selam veriyolar.Ulan bizim değerimiz online olmamızla doğru orantılımıdır ki sen bize sadece internette görünce selam veriyosun.Ama görgüsüz milletiz arkadaş.Ben mesela yurtdışında 2 senemi geçirmiş biri olarak internetin kullanım amacının bizdeki gibi olmadığına kalıbımı basarım.

Hem bu ilkokul arkadaşını görünce sevinmek neyin nesidir abi yaa.!! Madem o kadar seviyodun, madem o kadar çok seviyodun bunca senedir ne diye arayıp sormadın ulan. Bunca sene bu kadar lazımdı da ne diye bulmak için feys denen zıkkımı bekledin. Ha bu zıkkım çıkmasaydı napcaktın? Ben bu tarz şeylerin dışında kalmak istiyorum.Ve mümkün olduğunca da kalıyorum.Bu ara hırvatlara karşı bi meyilim var.Çok tatlı kızlar be.Dayanamıyosun hemen seviyosun.Hırvatçam yok gerçi ama olsun aşkın dili olmaz.Böyle bi kıza meyilleneceğim zaman din, dil, ırk ayrımı yapmıyorum.Cins ayrımı tabiki yapıyoz olum.Ne diyorum ben yaa:)))
Hee sinirliyim sana Kadriye hemde çok sinirliyim.Bana yapılırmıydı bu kızım yaa.Biz seni o bataktan kurtaralım sen kalk bize bunları söyle.Bilmeyende Kadriyeyi pavyoncuların elinden aldım sanacak.Senle de illaki görüşcez kızım.Ben seni dere boyuna götürüp kesmezmiyim..!! Ama yok yaa kıyamam ben sana.Neyse kalan sinirlerimi sana harcayamam.Hesaplaşcaz bugün senle:))

8 yorum:

naR dedi ki...

"ilkokul arkadaşımı buldum yuppi" durumu aslında benim için biraz trajik. zira önce bulup bi miktar sevinip hemen ardından onca senenin verdiği uzaklık ve değişen kimlikler nedeniyle bir anda yeniden kaybediyorum. ayrıca kadriyeye karşı inanılmaz bir kıskançlık belirdi üzerimde son süreçte.

Yigit dedi ki...

:))))))) Kadriye bir deli.Kıskanmaya gelmez, gelmemeli de o son derece samimi senin gibi. İlkokul arkadaşları ilkokul zamanında temiz duygularla seviyorken şimdi bulduğun ilkokul arkadaşları niyeti sapıtmış durumda oluyo.En azından benimkiler.Kız erkek hiç farketmiyo be abi.Gerçekten bak:))

naR dedi ki...

bak şimdi aslında niyeti sapıtmış olan benim aslında ilk dönemlerdeki o " ayh sen nerelerdesin be canımmm", "nasıl da özlemişm meeer", "artık hiç kopmayalımmm nolaaar" tarzındaki düddürülerin ardından bir anda listemde olmasını istemediğimi farkediyorum. zaten in cin ve 50 küsür face kişisi ile benim coğrafyam yeterince kalabalık bi de o eski önlüklü, beslenme çantalı dönemlerimden, duvarıma "senin lakabın 4 gözdü dimeee" ya da " kız nasıl da ağlardın pekiyi alamadın die" tarzında saçma gönderiler istemem be. eksik olsun. hem üşengecim de kalkıp onun o dönem de kimbilir ne mal olduğuna dair hatırgaçlarımı yoramam. yorarsam kesin fesatlıklar içinde onun beni silmesini sağlarım zaten.

he kadriyeye gelince üşenmemişim de kıskanmışım ne mutlu ona ya (:

Yigit dedi ki...

Seninkiler yine iyiymiş en azından hatıraları yaşatmaya çalışıyolar. Benimkiler aynen şöyle gelişiyo."Ya naber öyle böyle. ya abi çok dardayım, yiğit bi yemeğe çıkalım, ödemem var moralim bozuk" hep maddiyata dayalı yani.Bazen diyorum ki keşke bu kadar zengin olmasaydım falan:))))))) Yiyici diyorum be Nar yiyicilerle sarılmış dört yanım.4 tarafı yiyicilerle çevrili insan kimdir deseler düşünmeden "Ben" diye parmak kaldırırım o derece yani:))

naR dedi ki...

yok benimkilerin böyle bir beklentisi olamıyor. diyorlar "bu nasılsa sarısın, e salak olma potamsiyeli yüksek, nasılsa birisi keklemiş tüm parasını almıştır" yani sonuç olarak beni beyaz yakalı ve önlüklü dönemlerimle kıyaslıyolar saflarım. şeytana pabucu ters giydirip kucak dansı yaptırma ihtimalini masum ve şirin yüzüme yakıştıramıyorlar kanımca :))

Yigit dedi ki...

:)))))) Sendemi be abi. Bu kucak dansı falan, masum ve şirin yüz falan:)))şey gibi oldu. Sarışın ve yeşil gözlü olmam sizi ilgilendirmez gibi:))Eksik olma emi naR:)

naR dedi ki...

allahtan gayet eşeği andıran poke rengi gözlerim var da seni haklı çıkarmadım :D

hazır bana naR diye hitap etmişken ÖKÜZ yüzünden adımı değiştirmek suretiyle (kutsalpiçdi)ikiricikli bukurcuklu triplere girdim. bi ara benim tımarhaneye uğrayıp oylarsan pek bi şenlik olur.

Yigit dedi ki...

Haaaa sen O'muydun yaa:))) Tamam abi 5 dk içinde ordayım:))