Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Kasım 10

Şemsiye Açılımı...

Çinlilerin bi lafı var.Renshi ni hen gaoxing (rınşınihıngavşıng) 认识你含高兴 G.te giren şemsiye açılmaz. devamı da var açılıyorsa nereye soktuğunuza bi daha bakın. Nerden esti şimdi diceksin. De lan nolur de:)) yok yok kimseye şemsiye falan sokmadım. O kadar da kaba değilim. Ama bu ay sonu extrem gelince babamla yaşayacaklarımı düşündüm de. Hayat ne güzel be baba vapurlar felan:)))

Dip not: yukardaki Çince cümlenin gerçek anlamı Tanıştığımıza memnun oldum'dur.üşenmedim araştırdım:))

4 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

bence baban sana hayattan zevk almanın doruklarını yaşatacak.

benim söliceklerimi sen yazının içinde yazıosun bana sölicek bişi kalmıyo.misal bunda da takma kafana adamım neticede göte giren şemsiye.. diye yapcaktım yorumu. neyse sağlık olsun.. bide şimdi şu çince şeklin okunuşunu bulursan sana zahmet, hani olur ya bigün lazım olur.hadi be nolır be sevaptır be.bilgi için, bilmek için nadar yalvaran bi insan kişisiyim. kendimle gurur duydum şimdi.(çok biliyon kendin araştırsana deme,evet üşengecim.ayrıca çinlilerden hazetmiyorum)

şimdiden teşekkürü borç bilir sağlıcaklı günler dilerim. hoşkalınız.

Yigit dedi ki...

Biraz şey gibi olacak.Neydi adı o. Siyasete girdi çıktı.Heh Yaşar Nuri Hoca evet. "Yazıyorum ama okumuyosunuz ki:)))" (rınşınihıngavşıng) bu okunuşuydu. Bu arada Yaşar Hoca isterse blogumuza bağlanıp cevap hakkını kullanabilir. Cevap hakkı diye bişey var sonuçta...

rahat-sız hatun dedi ki...

hemmen fırça hemmmmen fırça. anladığımı söyleyim ben şimdi: rınşınhın.. nın göte giren şemsiye açılmaz ın çincesi olduğunu düşündüm, o şekilli şeyin ise tanıştııma memnun oldum zımbırtısı olduğunu düşündüm.bu durumda o şekilli şeyin okunuşunu istedim. yaşar nuri de bağlanmasın ondan da haz etmiyorum.

bi de özür dilerim sayın yiğit.. yorumu yazarken karnım açtı ona ver, hoşgör.

Yigit dedi ki...

Hayır asla. Özür dileme.Sizler benim ilk blog izleyicilerimsiniz. Size her türlü atış serbest:))) ve fırça falan da değil be. Bu arada yazılışını okumaya çalışırken ağzı burnu yamuluyo insanın dikkat ettin mi?:)))