Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Kasım 16

Rüyama girdi.Barış elçisi olucam...


Dün gece baya geç yatmış olmama rağmen uyuyamadım pek.Malum moralim bozuktu biraz:)))

Neyse abi bi rüya gördüm ki evlere şenlik. Abi ben bu blog olayına fazla kaptırmış olacam ki rüyamda kardak kayalıkları benzeri bi krize neden olacaktım.

Benim blog Yunanlı hackerler tarafından ele geçirilmiş hemen tepesine yunan bayrağı çekilmiş ve ben şifreyi giriyom giriyom giremiyom.Sonra bizim cumhurumuzunbaşkanı geliyo bana.Hiç işi gücü yok bana geliyo düşün. O kadar önemli şeyler yazıyom yani anlıycağın.Harbiden önemli lan inanmazsan bakta gör.Neyse diyoki bana oğlum neden bu kadar mükemmel bi site yaptın.Bak ele geçirdiler şimdi napcaz. Bende komutan ruhumu ön plana çıkarıp.Anlaşıcaz onlarla sesini çıkarma diyorum.Sonra yunanistana gidiyorum.Onların bi tane dışişleri bakanı var.Çirkin diyebileceğimiz türden ama kadın nihayetinde.E kadınlarında bana karşı bi zaafı var zaten.Gidiyorum buna diyorum "ya tatlım, senin elemanlar benim siteyi ele geçirmiş bayrak çekmiş.Bilmem ne" Bu bana bakıyo tam konuşacakken ben işaret parmağımla orta parmağımı birleştirip dudaklarının üstüne getiriyorum."Şşşşşş" diyorum.

Sonrası sabahı Yunan devlet radyolarında hasan mutlucan türküleri çalıyo ne alakaysa.Hep bu amcam yüzünden bi haber izletti bana manyaklaştırdı beni.Burdan anneme de sesleniyorum."Anne ben manyak oldum galiba".Neyse abi konu dağılmasın.

Sonra bi açıklama geliyor."Yunan yetkilileri seve seve olmasa da siteyi bırakmak zorunda kalmıştır.Ülkemizin bekası ve Dışişlerinin saygınlığı için siteyi bırakmak zorundayız " falan.Tabi ben ülkeme geliyorum.Bi bakıyorum tüm devlet erkanı beni Esenboğa havaalanında karşılıyo.Ben duygulanıyorum.Toprağı öpüyorum.Sonra beni alıp evime getiriyolar.Bana bi tane kimselerin giremeyeceği türden bilgisayar veriyolar.Yaz evladım sen.Kalem silahtan kuvvetlidir diyolar.Tüm bunları görürken nerem açık kaldı bilmiyorum ama,Uyandığımda üstüm kapalı ve terlemiştim...

2 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

oha süper rüya:d yannız böle yunan hatununa fentezili fentezili şşşş falan yapışlar bilemiyorum yani :p

bende geçen gün rüyamda yılmaz güneyi gördüm yanıma geliyo sarılıyo bana falan. böle 45 yaşındaki hali yani adam dostçana geliyo benim içimde ibnelik, adamla öpüşmek istiyorum bi türlü ona bunu gösteremiyorum falan. sabah uyandığımda rüya olduunu anlayınca üzülmüştüm. bazen rüyalar insanları edepsizleştiriyo zaar..

sonuç:bilinçaltımız süper.

Yigit dedi ki...

süper olan sensin be:))) Olayı şöyle açıklıyım. Bu yunanistana karşı içten içe bişiler besliyorum aslinda.Bi keresine atina'ya gittiydim.Gittiydim ama:)))) Ordan kalmış bişeyler içimizde galiba:)) Ve unutmadan yazmıyosun 1 haftadır gözüm üstünde haberin olsun...