Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Cumartesi, Kasım 21

Otobüs demek gürültü demek:))


Günaydın arkadaşlar. Bunu ne zaman desem ilkokuldaki andımız geliyo lan aklıma. Bi keresinde beni kaldırmıştı öğretmen o kadar insan suratıma bakınca bildiğim her boku unutmuştum.2-3 ay hafızamı toparlayamamıştım.Hee konumuz bu değil.

Arabam serviste abi 10 gündür.Ulan servis bizim arabayı sevmiş olacak ne arıyo ne soruyo.Ama onları da bulacam.Hepsini bulacam lan.!! Aradım dün akşam sekreter olacak kızla konuşuyoz.Ben arabamı soruyorum.Kız bana yavşıyo orda.Ya bu konuyu akşam yemeğinde konuşsak olmaz mı?, yok ben sizi biliyom çapkınsınız, yok napcan arabayı burda motor varken falan:))) Kızım bana arabamı söyle diyorum.Güç bela derdimizi anlattık.Önümüzdeki pazartesi hazır olacakmış.

Eee bende tabi arabası olmayan her sosyal vatandaş gibi bindim abicim otobüse.Otobüste 2 tane lise öğrencisi kardeşim (büyük ihtimal dershaneye gidiyolar) önlerinde de yine bunlarla yaşıt 2 tane kız. Çocukların konuşmalarını görceniz abi.Dersiniz ki bu memleketteki bütün yolsuzluklar bu çocukların başından çıkıyo.Bi piskopat, bi serseri bi yaralı bereli suratlar falan:))

O an gözlerim kaydı.Gözlerimi bi açtım lisedeyim.O zaman kızlar böyle şeylere prim veriyo sanıp nerde vukuat orda, disipline gidecek adam varmı "hoppa ben varım.!" git dayağı ye gel.Bunları bi bok sanıyoduk.Grup olarak öyleydik yani.Tek başıma asla disipline gidemem abi.Ordaki dayağa insan bi başına katlanamıyo.Mümkün olduğunca cüsseli arkadaşlarla gidecen son sıraya geçecen ki müdür yardımcısı sana sıra gelene kadar dermansız kalsın.Rajon bu yani:)))

Sonra tekrar otobüse döndü gözlerim.Bi baktım bizim veletler hala piskopat.Düşün yani ben liseye gitmişim gelmişim bunlar hala adam olmamışlar.Bi kaptım bunları kulaklarından."Adam olun lan,kesiyim mi lan, kesiyim mi?" dedim.Topta vardı arabada evet.:)))))

Neyse abi işte seviyorum liseli kardeşlerimi.Ayırmadan hemde.Otobüste ne zaman böyle bağıra bağıra giden liseli görsem asla laf etmem.Çünkü aynı boku bende yedim.Onunda hakkı bence.Onlarda bağırcak, ondan sonraki nesillerde. Laf eden karşısında beni bulur.!!


Not:Resimdeki dansöz kim lan?:)))

6 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

"topta vardı evet" ahahahah
binlerce dansöz var be hacı.

Yigit dedi ki...

:)))) Haklısın abi.Bu en azından biliniyo.Sorun bilinmeyenlerde..

naR dedi ki...

Yiğitcim güne seninle başlamak güzel. Güzel olmasına güzel de nedir seni bu erken saatte yazmaya iten? Kadriye nerde? Yahu git bi gez dolaş, aşk yaşa, eller havaya yap geç saatte kalk uzun uzun kahvaltı keyfi yaşa. zira ben öyle yaptım, dün gece yine "un perisi" formatında geçti aman allahım ne de güzeldi. Ben de bunu yazayım bari :Pp

Yigit dedi ki...

Güne benle başlamanın güzelliğinin farkında olduğum için erkenden yazıp en önce kendim okuyorum:))) Ukalayım en iyi benim:)))) Kadriye böğrümde abi. Kadriye'ye avradımsın dedim diye bozuk aramız:))))) Yazacam bunu da yazacam merak etme:)) İşyerindeyim be abi.Aşk yaşamadığımı kim söyledi sana be:)) Ferman padişahınsa geceler benimdir.!!
Hadi sen de yaz.Bende öğlenden sonrama senle başlıyım:)))

naR dedi ki...

yazacağımda henüz ayıldığım söylenemez... malum nevizade geceleri (:

Yigit dedi ki...

nevizadeni yirin yaa:))))))