Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Kasım 23

O yasak bu da yasak.. Yasaklara dayasak...


İşyerinde bu saatten itibaren msn yasaklanmıştır. Yasağa uymayanlar hakkında cezai işlem uygulanacaktır.

Bu mesajı duyduktan sonra içimde bişey koptu sanki:)) Sanki yarı açık cezaevindeymişim de akşamdan akşama görüş yapabilecekmiyim gibi oldum.Arkadaşlarla dalga geçiyoduk başımıza geldi:))) Heee ben bunu böyle bırakırmıyım.Tabiki bırakmam. Birazdan patronun karşısına dikilicem. Msn yoksa bende yokum arkadaş. Lütfen bi kere daha düşünün dicem.. Dicem lan bunu. Bi tane caponmu koremi ne dizi film vardı. Sarayın Rüzgarı diye. Onda kral bi karar verince ona itiraz eden bakanlar kurulu karşısına dikiliyodu. Ama yere kapaklanarak:)) dikilmiyodu çok pardon.:) Majesteleri lütfen bi kere daha düşünün, lütfen bi kere daha düşünün diyodu. Ordan ilham alarak lütfen bi daha düşünün dicem. Hee bi skime yaramıcak eminim.Olsun be canım sağolsun:))

En azından Blogger'e girmek yasak değil. Demedi yani.Demediği için sanal hayatıma bi süre daha burda devam edebilirim.

8 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

ebuddy'den de mi girmek yassakmış hacı ?

Yigit dedi ki...

o nasıl oluyo hacı?

Beyaz Büyü dedi ki...

bak benden bişey daha öğreniceksin (:
google'a yaz ebuddy.
internet sayfası üzerinden msne giriyorsun. yani msne girebilmek için windows live messenger'ın yüklü olmasına hiiiç gerek yok.

Yigit dedi ki...

buyur işte yaa:))) insanlık bu yaa. Hem bu vesileyle msn açmamış oluyor ve yasak ihlal etmemiş oluyorum.:))) Biliyodum senden çok şey öğrencem demiştim:)))))

Beyaz Büyü dedi ki...

hadi iyisin iyisin (:
yine bir insana yardım ettim vazifemi yerine getirdim. selena gibi insanım.

Yigit dedi ki...

Selena gibi olmasan? iki kişi daha bulup elele tutuşcan Be-yaz bü-yü,be-yaz bü-yü bağırcan falan. Bu kadar kalabalık anlatmıyım dertlerimi:)))) Senin sayende msn hayatım devam ediyo. Eyvallah abi:))) Eksik olma:))

Beyaz Büyü dedi ki...

ohhh beyfendinin rahatı hiç bozulmasın. banane oglum git bul 2 kişi daha. hiç anlamam valla. selana melena dedik diye raconu elden bırakmam ona göre. kurallara uy benide daha fazla şımartmadan toz ol hadiii !!

Yigit dedi ki...

Sana da varya vur deyince gebertiyon be:))) Tamam buluruz artık 2 kişi:)) Toz ol falan da fena durmamış hee. Allah arttirsin:))) Tam selana oldun çıktın başımıza:))))))