Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazartesi, Kasım 30

O eski bayramlar neredeyse sende bi zahmet oraya defol..!!


Yok be abi o eski bayramların tadı yok artık diye lafa giriş yapıpta sonra mıymıntı mıymıntı eskilerden bahseden insanlar görünce gırtlağını sıkasım geliyo.Ulan tabiki eski bayramlar gibi olmıcak.Eskiden çocuktun dünya tozpembeydi, şimdi çöp diye baktığın herşeyi oyuncak olarak kullanıyodun, her bayram cepte bi kamyon para doluyodu işin özü mutlu olmak için bi sebebe ihtiyacın yoktu.Yaşı olmuş 25-30 "yok beee eskisi gibi değil" demek hakkınız değil olum.Ye baklavanı iç şerbetini çayını defol git.

Utanmasa hala gidip kapı kapı para toplıcak.Hey gidi heeeey nerde o eski bayramlar.Geçin olum bu ayakları yaa. Konuşçak konusu kalmamış gelmiş bana eski bayramlar, eski istanbul bilmem ne anlatıyo. Eskiyle ilgilenmiyorum arkadaş.Gelecek planlarından bahset bana. Önümüzdeki bayramları daha iyi nasıl geçiririz bunları anlat.Karşı iş hanında bi tane kız işe başlamış ona acayip hasta oldum ondan bahset.Başlatma lan eski bayramların tadından tuzundan.Adam olun lan.!!
Şerefsizim bi cinnet herşeyi temizler.Çıldırtmayın ulan beni..!!
Not: Resmin konuyla bi alakası yok hoşuma gitti lan. Google'da cinnet yazdım aha bu resim çıktı karşıma:))) Cinnet değilde güzel lavaboymuş be.Bunu nasıl sapık bi zihniyet tasarlamıştır ayrı bi yazımızda değiniriz artık..Gidiyimde bi ellerimi yıkıyım..

4 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

foto konuyla alakasız olursa bende alakasız yorum yaparım arkadaş! sorularım var adamım ama insan bi mail şeysi koyar kıyıya köşeye..

Cupy dedi ki...

bi hakta ben veriyorum sana hacı ne eski bayrammış lan..

Yigit dedi ki...

rahatsız hatunum ben o mail şeysi koymayı aradım aradım ama bulamadım. Nasıl yapılıyosa bi zahmet tarif ette yapalım be:)))
Cupy delirttiler lan beni.Cinnetin limitine getirdiler resmen..

Yigit dedi ki...

Tamam tamam buldum:)))))