Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Kasım 17

Neye niyet neye kısmet...

Günaydın abi.Ya ben buraya gelip ilk yazdığım anda ailemle ciddi sorunlarım vardı.Aslında sorun demek yanlış olur.Ailemden ayrı yaşıyor olduğum için özlemlerim var haliyle.Ve beni böyle unutmuş gibi davrandıklarında sinirlerim tepeme çıkıyo.Napıyım napıyım diye düşünürken ulan eşe dosta anlatamadıklarını yaz bi yerlere bigün olur birileri denk gelirde "bu çocuk neler çekmiş beeee" der gibi bi niyetle başladım.
Ama öyle bi hale geldiki hani anne babam denk gelirde burayı bulursa burda yazılanları okusa bırak bu çocukla biz hiç ilgilenmemişiz demeyi,bizim çocuk bunlarlamı meşgül oluyo diye düşünürler lan.
Herşey bi tarafa çok keyifli bi işmiş bu yazmak çizmek:))) Acayip eğlenceli be abi, valla:))))

12 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

olur da sevgili ebeveynlerin okursa bunları, burdan kendilerine bende bi iki bişi söylemek istiyorum. Yiğit iyi çocuk. Seviyoruz onu. Her ne kadar günde 3-4 post girse ve ben her birini takip edemesem de okuyorum onu.

Ben kim miyim? Bu bilogcana ilk yorum yapan ikinci izleyiciyim(H)(yanılmıyorsam).Ondan mütevellit yiğit'de yerim ayrı onu biliyorum. sevin onu.özleyin.

hörmetler.


bugün anaçlığım üzerimde evet.
sağlıcaklan..

Yigit dedi ki...

Gerçekten seni ben tarif etmeye kalksam bu kadar olurdu:))) Hakkatten yerin ayri be abi. Günde 2-3 post girmek konusunda bişi dicem.Aklımda durcağına blogumda dursun be abi.Haksızmıyım.Haksızsam söyle:))))

rahat-sız hatun dedi ki...

Hayır benim gibi boş bi insansın anladım onu:p bi şirkette çalışıyosun gün boyu pc başındasın e boş vakit de var. Geldikçe bişiler, yazıyosun. haksız mıyım.haksızsam söyle:d

Yigit dedi ki...

Anne senmisin?

rahat-sız hatun dedi ki...

Anne boş insan mı he? taş olursun bak.

annen değilim evlat. senin gibi bi şirkette gün boyu pc başında takılan boş bi insanım bende. ama Allaan bi kuluyum neticede. sende öyle. ehi. memnun oldum.

Yigit dedi ki...

Ben daha da memnun oldum:))) Hiç öyle düşünmemiştim be abi. Anne boş insan olurmu hiç:)) Süpersin abi sen yaa:))) Senden ögrencegim çok şey var tabi yazarsan bi zahmet.Biraz post gir alooo.!! İyice boşladın be..!!

rahat-sız hatun dedi ki...

sensin süper! :d

sen yaz dedin dün düşündüm dedim ki dedim. yiğit yaz demiş kırma çocuğu dedim. bugune zırvaladım bişiler. altına not düşcektim yiğit dikkatine diye:p dedim ciddi yazının altında çok cıvıkcana durur. neyse ne çok şey dedim.

yazı ilginize sunulmuştur efenim :d

Cupy dedi ki...

Tabi olm biz boşunamı yazıyoz :D

Yigit dedi ki...

Senin cevap verceğin yer burası değil olm. Sen Ne demiş onu cevaplıcaksın:)))))))

utanmadan akılda kırmızı izler bırakan naR dedi ki...

bazen yorumları takip etmek daha bir şen şakrak dedirten bir blog girdisi daha sahibinden (:

rahat-sız hatun dedi ki...

şşşşştttt abi ya. tamam günde 3-4 post girme, hepsini takip edemiyorum dedim de böle hepten çekip gitmeceler, küstümler, bize acı çektirmeceler falan, olmuyo ama..

gözlerimiz kumanda panelinde kaldı, bekliyoruz dönüşünü. özletme kendini.bırakma bizi.yapma bunu bize yiğit nolırrr.

sağlıcaklan..

Yigit dedi ki...

@ utanmadan akılda kırmızı izler bırakan naR hoşgeldin:))
@ rahat-sız hatun hastaydım be abi gözüm blog falan görmedi:)) Ama geldim bak..