Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Salı, Kasım 24

Mıymıntı insanlardan nefret ediyorum...



Ulan yine uyuz ettiler beni..!! Bende varya amma uyuz oluyom yaa:)))) Acep bendemi bi anormallik var lan?.

Memlekette ne kadar orospu ne kadar pezevenk varsa bağıra bağıra konuşup, hayvanlar gibi kahkahalar atarken, namuslu insanlar neden mıyır mıyır konuşuyo. Neden bu özgüven eksikliği. Ya arkadaş biraz canlı olun. Kısık sesli, korka korka konuşan arkadaşlardan bahsediyorum. Ulan esas sizin konuşmanız lazım ki millet dinlesin de adam olsun..!! Olacak ama o da olacak inşallah..

Karnından konuşanlarda ayrı bi dert. Bi laf anlatcak bi yandan kimseyi kırmıyım bi yandan mesaj veriyim derdinde. Fikrinin ne olduğunu anlayabilene aşk olsun. Zaten politikacıların bu yanar döner konuşmalarından bıkmışım bi de normal vatandaşlarda karnından konuşmaya başlayınca hepten sinir oluyorum..!!

Bi de esmer bi kıza aşık olmuştum.Acayip tatlı bişeydi ama. Burdan ona seslenmek istiyorum. "Dön gel karakaçan'ım dön geeeel, Nedir ki dönüp gelmene engeeeel.." Ruh ikizim geldi aklıma yine yaa:))))))))))

Bi de şey lan yıldo varya bildiğimiz yıldo aha o işte Number1 tv'de "Ters Köşe" diye bi spor programı yapıyo.Yapmakla kalmıyo bi de yorum yapıyo.İzle geber abicim resmen:))))))))))

2 yorum:

rahat-sız hatun dedi ki...

la şimdi melankoli bilmem ne zırvalıyorum ya bilogda ben, normalde çoh neşeliyim lan.bende sevmem mıymıntıları. geanciz sonuçta kımıl kımıl olmamız lazım.Bide bende hep en güzel zamanlar olan 20 li yaşları en güzel şekilde değirlendirme telaşı vardır.Bu yüzden arkamdan atlı koşturur gibi bi hızlı yaşama telaşı olıyii. hep bişeyler eksik gibi.

bide esmerler candır:p(kendime pay çıkarıyorum,halbuysam hatun kısmında esmer sevmem,buyuzden kendimi de sevmem)

sağlıcaklan.

Yigit dedi ki...

O zaman sakarsın abicim sen. Çünkü o panik bende de var ve acayip sakarım lan ben:))) Aynı anda 5 iş yapıp bir an önce başka bişeyle meşgul olmam lazım:) Esmer candır tamam da şimdi ben biraz değişiklik olsun diye Mor kafayla takılıyom:)))) O da candır be abi:)))