Arayan Mevlasınıda Bulur Belasınıda..

Pazar, Kasım 22

Moda Haftası:))


Günaydın abi. Yazının başlığına bakınca moda ile ilgili bi yazıcakmışım gibi duruyo ama bu tür yazılar yazan 1000lerce bayan zaten var.Benim neyime lan moda yazısı yazmak. Efenim ben moda dünyasının sergen yalçın'ı olarak geçen gün katıldığım yıldırım mayruk defilesinde gözüme takılan bi detayı paylaşıcam.Katıldığım dediğim podyum değil be abi seyir anlamında:))

Defile bittikten sonra hepimizin yakından tanıdığı kimi gördüm bilin lan?. Yok o değil, o da değil. şey lan yılmaz morgül'ü gördüm.Hani bu türk sanat musikisi elden gidiyoooo, üüüüü,üüüüüü diye gözyaşlarını akıtan,hepimizi acılara gark eden yılmaz morgül varya onu gördüm:)

Bi tek ben görmedim tabi sunucu arkadaşımızda gördü ve röportaja başladı.

-soru: yılmaz bey defileyi beğendiniz mi?

-cevap: ben hayatımda ilk defa bir defileyi canlı olarak izledim ve izlerken kendimi milano'da defile izliyormuş gibi hissettim.

E be yılmaz'cım. E benim türk sanat müziği aşığım. İlk defa izliyonda nerden biliyon milanoda izlemenin hazzını.Ayrıca senin orda ne işin var. Sen git Türk sanat musikisi söylesene.!! Benim bulunduğum mekanda takılmıcan demedim mi lan ben sana?. Demedim mi olum..!! Ya abi artık varya defileye de gidilmiyo be.! İnan iki tane manken arkadaşımızın hatrına gidiyoruz onu da yapmıcam artık.!!

Heeee bu arada ben koyu olmasa da beşiktaşlı biri olarak dün akşamla ilgili bişiler diyim. (bloguma da beşiktaş armasını dün yapıştırdıydım zati) Futbolu fazla takip edemiyorum. Malum zenginliğim gereği tenis ve golf izlemek zorundayim. Mecburum abi buna yaa:))))))) neyse futbolla ilgili 2-3 şey diyim baaaari:) Yorum yapacağım zaman 75 ömer üründül gücünde oluyorum.:) Nasıl koyduk lan fenere. İçimin yağları eridi lan. Fenere koyunca bi takım, bu beşiktaş olur başkası olur acayip hoşuma gidiyo. Sevmiyorum abi bu feneri ya:))
Not: Fotoğraf www.bjk.com.tr adresinden alınmıştır. Bunu yazmamız lazımmış:)))))))

9 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

yırmaz morgüle laf yok lütfen! o kendisininde dile getirdiği üzere "çok fazla insan".
ayrıca evet fenerinde yenilmesi iyi oldu be abi

Yigit dedi ki...

:)))))))) yırmaz biraz yırtmaz gibi olmamış mı sence de? hı he hı?:)))

Beyaz Büyü dedi ki...

hahfajfahahahahaha
ona yırmaz dediğimi duyar ya da görürse bunun içinde bir ağlama koması geçirebilir. aman tanrım ben nasıl bi hata yaptım

Yigit dedi ki...

artık çok geç sebastian.Bence evlerimize dağılalım bu konuyu da kapatalım:)))))))))

Beyaz Büyü dedi ki...

yol mu verdin şimdi?
iki yorum yaptık diye bu ne havalar..
sende mi brütüs ?!

Yigit dedi ki...

hayır be abi:)) ne yol vermesi saçmalama. Sen misafirimsin baştacısın. Hava neyin havası Allah'ını seversen be abi. Şurdan iki adam çağıralım biri senin blog yazılarını okusun diğeri benimkileri. Yol verecek olanın sen olduğunu zart diye anlar zaten.Süpersin,Adamımsın:)))

Beyaz Büyü dedi ki...

oturduğum yerden yükseldim
sağol hacı sende iyisin ama evet ben daha iyiyim nihahaha şaka bi yana o bahsettiğin iki adam gelsin okusun ve "zart" diye anlasın ama zart diye anlayamazsa fena kapışırız !

Beyaz Büyü dedi ki...

oturduğum yerden yükseldim
sağol hacı sende iyisin ama evet ben daha iyiyim nihahaha şaka bi yana o bahsettiğin iki adam gelsin okusun ve "zart" diye anlasın ama zart diye anlayamazsa fena kapışırız !

Yigit dedi ki...

zart değilde zort diye anlarsa kabul etmezsin yani:))) Ego'ya bakarmısın yaa:)) Tamam abi 2 eleman ayarlıyım haber vercem sana. Gönüllü olmak isteyenler burdan ulaşabilirler:))